Vaikka väärän merkkinen onkin niin ongelman kohde on samaa roskaa kuin Audin 74/77kw kone.
Mielenkiintoinen reissu viime lauantaina. Sateinen päivä ja kosteeta oli.
Semmonen 80km ajettua hyyty ensimmäisen kerran. Satanen lasissa ja yhtäkkiä katoo vedot. Kytkin pohjaan ja rullasin tien sivuun. Kone kävi ihan normaalisti ja otti kierroksia. Hehkun valo ryhtyi vilkkumaan.
No siitä jatkettiin ja seuraavan kerran hyyty 30km päästä just ennen mökin pihaa. No siitäkin päästiin normaalisti liikkeelle ja perille. Tehot jne oli ihan normaalit.
Kotia lähtiessä mielessä oli, että kosteudesta täytyy johtua, koska alkumatkasta ajoin isohkoon vesilätäkköön. Uratkin oli "jokia" joten vettä piisas tiellä.
Kotimatkalla stumppasi tuo heti alkuun pari kertaa, eikä päästy kuin vajaa 5km kun ajoin taas vähän isompaan vesilätäkköön. No nyt syttyi moottorivalo ja veto katosi. Kytkin pohjaan ja moottori sammui. Lähti heti käyntiin normaalisti ja kone kuulosti ihan normaalilta, eikä mitään ihmeellistä näkyny konehuoneessa.
Siitä päästiin Kortesjärven ja Kauhavan puoliväliin eli reipas 10km ja taas sammuttiin. Pääsin rullaamaan levikkeelle, mutta ennään kone starttas ja joko sammui melkein heti tai kun antoi kierroksia niin otti 2000rpm ja rupes pätkyttää kuin rajoittimella. Ja sammui. Hinurilla siitä käyttöautolle. Kokeilin vielä siellä, mutta sammui heti startattua.
Eilen käyttöautolla oli sitten startannut ihan normaalisti ja se oli ajettu pikahuoltoon.
Tälläisiä pukkasi:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 03G 906 016 DM
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6045
Software Coding: 0050071
Work Shop Code: WSC 35110
3 Faults Found:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 000 - - - Intermittent
16611 - Throttle Pedal Position Sensor (G79): Signal too Low
P0227 - 000 - -
17026 - Sensor Reference Voltage A: Circuit Low
P0642 - 000 - -
Nyt yrittävät Käyttöautolla uusia noita vikakoodeja. Jotenkin kosteuteen täytyy mun mielestä liittyä, mutta missä vesi voisi tehdä noin erillään oleville antureille hallaa?
Mielenkiintoinen reissu viime lauantaina. Sateinen päivä ja kosteeta oli.
Semmonen 80km ajettua hyyty ensimmäisen kerran. Satanen lasissa ja yhtäkkiä katoo vedot. Kytkin pohjaan ja rullasin tien sivuun. Kone kävi ihan normaalisti ja otti kierroksia. Hehkun valo ryhtyi vilkkumaan.
No siitä jatkettiin ja seuraavan kerran hyyty 30km päästä just ennen mökin pihaa. No siitäkin päästiin normaalisti liikkeelle ja perille. Tehot jne oli ihan normaalit.
Kotia lähtiessä mielessä oli, että kosteudesta täytyy johtua, koska alkumatkasta ajoin isohkoon vesilätäkköön. Uratkin oli "jokia" joten vettä piisas tiellä.
Kotimatkalla stumppasi tuo heti alkuun pari kertaa, eikä päästy kuin vajaa 5km kun ajoin taas vähän isompaan vesilätäkköön. No nyt syttyi moottorivalo ja veto katosi. Kytkin pohjaan ja moottori sammui. Lähti heti käyntiin normaalisti ja kone kuulosti ihan normaalilta, eikä mitään ihmeellistä näkyny konehuoneessa.
Siitä päästiin Kortesjärven ja Kauhavan puoliväliin eli reipas 10km ja taas sammuttiin. Pääsin rullaamaan levikkeelle, mutta ennään kone starttas ja joko sammui melkein heti tai kun antoi kierroksia niin otti 2000rpm ja rupes pätkyttää kuin rajoittimella. Ja sammui. Hinurilla siitä käyttöautolle. Kokeilin vielä siellä, mutta sammui heti startattua.
Eilen käyttöautolla oli sitten startannut ihan normaalisti ja se oli ajettu pikahuoltoon.
Tälläisiä pukkasi:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 03G 906 016 DM
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6045
Software Coding: 0050071
Work Shop Code: WSC 35110
3 Faults Found:
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 000 - - - Intermittent
16611 - Throttle Pedal Position Sensor (G79): Signal too Low
P0227 - 000 - -
17026 - Sensor Reference Voltage A: Circuit Low
P0642 - 000 - -
Nyt yrittävät Käyttöautolla uusia noita vikakoodeja. Jotenkin kosteuteen täytyy mun mielestä liittyä, mutta missä vesi voisi tehdä noin erillään oleville antureille hallaa?
Comment