Vähän ongelmaa päättää minne alueelle oikein pistää kysymystä.
Eli tuollainen UrheiluSelkä tuli viikko sitten taloon. Ikinä en ole omistanut dieseliä saati sitten VAG konsernin laitetta. Kilsoja oli karvan verran alle 46k km kun ostin ja nyt viikon sisään sen 1,5k tullut huristeltua.
Voisiko joku vähän valoittaa tuota konehuonetta ja siellä olevien osien speksejä.
1.9 koneestakin tuntuu löytyvän miljoonavaihtoehtoa täältä. Mistäs tiedän mikä oman pellin alla on?
EGR pitäisi ( ja ehkä imusarja?) avata sekä puhdistaa. Sitten Vagcomilla pienentää toimintaa jos sitä ei uskalla kokonaan sulkea?
Lastua miettinyt, mutta en ainakaan hetkeen sellaista osta. Tullut vastaan, että vakio kytkin kestää vain 300nm ja suurin osa lastuista menee 290-320nm välillä. Kiinnostaisi vaan hieman tuo väännön lisääntyminen sekä mahdollinen laajempi vääntöalue. Nyt tuntuu olevan aika tarkka millä kierroksillä kiihtyy edes.
Tosin ainut asia minkä saanut vissiin selville tuosta on pulttijako ja mahdollinen toimiva offsetti vanteille =)
Eli tuollainen UrheiluSelkä tuli viikko sitten taloon. Ikinä en ole omistanut dieseliä saati sitten VAG konsernin laitetta. Kilsoja oli karvan verran alle 46k km kun ostin ja nyt viikon sisään sen 1,5k tullut huristeltua.
Voisiko joku vähän valoittaa tuota konehuonetta ja siellä olevien osien speksejä.
1.9 koneestakin tuntuu löytyvän miljoonavaihtoehtoa täältä. Mistäs tiedän mikä oman pellin alla on?
EGR pitäisi ( ja ehkä imusarja?) avata sekä puhdistaa. Sitten Vagcomilla pienentää toimintaa jos sitä ei uskalla kokonaan sulkea?
Lastua miettinyt, mutta en ainakaan hetkeen sellaista osta. Tullut vastaan, että vakio kytkin kestää vain 300nm ja suurin osa lastuista menee 290-320nm välillä. Kiinnostaisi vaan hieman tuo väännön lisääntyminen sekä mahdollinen laajempi vääntöalue. Nyt tuntuu olevan aika tarkka millä kierroksillä kiihtyy edes.
Tosin ainut asia minkä saanut vissiin selville tuosta on pulttijako ja mahdollinen toimiva offsetti vanteille =)
Comment