Tuossa lueskelin useampia ketjuja jotka sivuavat V6 TDI nokkaremontteja. Missään ei kuitenkaan mielestäni ollut mitään kovin hyviä ohjeita varsinaiseen jakohihnan vaihtoon.
Lähinnä juuri nokka-akseleiden lukitus. Tapahtuuko se nokan päästä vai kyljestä? Ja tarviiko venttiilikoppa irrottaa+uusi tiiviste?? Kaikissa ketjuissa sanottiin vaan että se on siellä perällä...
Niin, ja onko porukat joutuneet säätämään syöttöpumpun hihnanvaihdon yhteydessä vai pysyykö säädöt kerran kaikki liikkuva laitetaan lukitustyökaluilla jumiin?
Myös rullien kiristysjärjestyksestä haluaisin mielipiteitä.Tiistaina saapuu osat remonttiin ja en haluaisi pitkittää hommaa yllätyksillä.
Lähinnä juuri nokka-akseleiden lukitus. Tapahtuuko se nokan päästä vai kyljestä? Ja tarviiko venttiilikoppa irrottaa+uusi tiiviste?? Kaikissa ketjuissa sanottiin vaan että se on siellä perällä...
Niin, ja onko porukat joutuneet säätämään syöttöpumpun hihnanvaihdon yhteydessä vai pysyykö säädöt kerran kaikki liikkuva laitetaan lukitustyökaluilla jumiin?
Myös rullien kiristysjärjestyksestä haluaisin mielipiteitä.Tiistaina saapuu osat remonttiin ja en haluaisi pitkittää hommaa yllätyksillä.
Comment