Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1Z:n välijäähdytin AAZ:n

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1Z:n välijäähdytin AAZ:n

    Tarkoitus olisi siis masentaa 1Z:sta peräisin oleva ic putkineen päivineen AAZ:aan. Meneekö tuo kenno ja putket tuohon AAZ:aan ihan plug&play, vai tarviiko ruveta säätöhommiin? Riittävätkö nuo 1Z:n letkut, vai tarviiko hommata lisäputkia?

    Mitenkäs esim. tuo imusarjaan kiinnitys onnistuu, kun imusarjan putki osoittaa kuskin paikalta katsottuna oikealle ja jäähy on etuvasemmalla? Olisiko kellään jotain seikkaperäistä kuvaa asennuksesta ja/tai putkien paikoista tuossa 1Z:ssa?

    EDIT:

    Tuollahan jonkinmoiset ohjeet olikin ainakin golfiin.
    Viimeksi muokannut protoni; 3.3.2009, 16:37.

    #2
    Jep, sen imusarjan putkenpätkän voi kääntää 180astetta niin asettuu vähän paremmin.

    Comment


    • #3
      Mutta siinä putkessahan on takapuolella kiinni EGR. Mitäs sitten kun putken kääntää ja tämä EGR:n reikä osoittaa eteenpäin ja EGR jää ilman reikää? Vaikka tulpattunahan se EGR nytkin on, että pitääkö ne sitten vaan vetää molemmat reiät raakasti umpeen?

      Comment


      • #4
        Laipat molempiin reikiin

        Comment


        • #5
          Kauppaakos joku noihin passeleita laippoja vai mistä tommoset osais hommata? Ei varmaan kovin iso homma ois itekään tommoset säätää jos ois sopivaa matskua ja pelit ja rensselit.

          Comment


          • #6
            Oon muuten kuullu, muistaakseni FFPn puolelta, että joku olisi käyttänyt AAZ:n jälkikatsastuksessa, kun oli laittanut siihen IC:n. se piti sitten poistaa...

            Aika nipotusta mielestäni, mutta jotkut vaan jaksaa olla "tarkkoja"

            Comment


              #7
              Onneksi kaikki katsastuinssit ei tunne eri tdi koneita tuolleen.

              Joku asiaan perehtynyt varmasti voikin huomata tuollaisen ja kun tuollaisia ei saa ilman muutoskatsastuksia laittaa niin voi pompata.

              Comment


              • #8
                Saa kai se ic siellä olla katsastuksessakin kunhan sinne ei turbolta letkut mene? Näin ainakin itsellä olisi tarkoitus tuo vuosittainen toimenpide hoitaa.

                Comment


                  #9
                  Niin, eihän se laillinen ole. Btw. AAZ ei ole tdi vaan td.

                  Comment


                    #10
                    Aivan, ei tullut ajateltua että se on TD.
                    Putkien säätämisellä toki saa kierrettyä tuota mahdollista hylsyä.

                    Comment


                      #11
                      Jälkiviisautta:
                      Onneksi kaikki katsastuinssit ei tunne eri tdi koneita tuolleen.
                      Td ja Tdi -koneen kyllä tuntevat (btdt). Suurin ihmetys tulee yleensä siitä, onko EGR laipattu vai ei. Tyhmän leikkiminen kannattaa.

                      Comment

                      Working...
                      X