Heitetääs omat kokemukset tiskiin.
Kesäkuussa 2010 tuli tuo 2.0 125kw A4 pihaan, silloin mittarissa hieman vajaa 72tkm.
Syksyllä vaihdoin EGR:n supistavan tiivisteen, jonka jälkeen ajottain esiintynyt moottorin hytkyntä on pysynyt poissa. 90tkm kohdalla vaihdoin jakopäänhilut + vesipumpun. Nyt mittarissa 96500, kerran on tehnyt, että melkein 30 asteen pakkasesta käynnistettäessä syttynyt hehkun merkkivalo, eikä auto ole kiertänyt yli 3000rpm.. n 15 km ajon jälkeen tuntui reilu nykäys ja sen jälkee auto toimi taas normaalisti.
Vikakoodina jäi muistiin joku ahtopaineen raja-arvo väärä tms.
Kesäkuussa 2010 tuli tuo 2.0 125kw A4 pihaan, silloin mittarissa hieman vajaa 72tkm.
Syksyllä vaihdoin EGR:n supistavan tiivisteen, jonka jälkeen ajottain esiintynyt moottorin hytkyntä on pysynyt poissa. 90tkm kohdalla vaihdoin jakopäänhilut + vesipumpun. Nyt mittarissa 96500, kerran on tehnyt, että melkein 30 asteen pakkasesta käynnistettäessä syttynyt hehkun merkkivalo, eikä auto ole kiertänyt yli 3000rpm.. n 15 km ajon jälkeen tuntui reilu nykäys ja sen jälkee auto toimi taas normaalisti.
Vikakoodina jäi muistiin joku ahtopaineen raja-arvo väärä tms.
Comment