Keulacooleri aiheuttaa jäätä ahtoputkiin Golf V / A3 8P "ominaisuus". Keula umpeen niin ei pitäisi jäätää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.0 TDI koneiden kotkotuksista (pumppusuutinkoneet)
Collapse
X
-
Keulacooleri aiheuttaa jäätä ahtoputkiin Golf V / A3 8P "ominaisuus". Keula umpeen niin ei pitäisi jäätää.
Comment
-
Kannattaa laittaa molemmat umpeen, noissa kun on koko maskin kokoinen cooleri. Valmiita suojia saa marmorilta, mutta se piikkisikaviritys on niin ruma, että tyydyin laittamaan keinonahkaista korjaamosuojaa nippusiteillä maskin sisäpuolelle. Ei näy ulospäin kuin läheltä katsottuna, mutta on hieman työläämpi laittaa ja ottaa pois.
Comment
-
Kannattaa laittaa molemmat umpeen, noissa kun on koko maskin kokoinen cooleri. Valmiita suojia saa marmorilta, mutta se piikkisikaviritys on niin ruma, että tyydyin laittamaan keinonahkaista korjaamosuojaa nippusiteillä maskin sisäpuolelle. Ei näy ulospäin kuin läheltä katsottuna, mutta on hieman työläämpi laittaa ja ottaa pois.
Itse laitoin vanhan retkipatjan silputen. Ei niin kaunis, mutta varmasti ajaa asiansa ajoviiman torjujana. Ehkä kuitenkin joku tehdasvalmisteinen olisi helpompi/kauniimpi...
Comment
-
Ryhdyin täältä innostuksen saaneena tukkimaan omastakin keulaa kun pakkanen huitelee täälläkin parissakymmenessä. Melkoinen askartenu on saada maskin taakse tavaraa, B6:ssa onnistui himpun verran helpommin. Noh ajattelin kokeilla tuota Pörhön nahkaa. Eise nyt ihan 100% istu, mutta siinä se nännit pystyssä nököttää. :) Ajaa kuitenkin asiansa ja saahan sen pois lauhemmille keleille näppärästi. Huomasin samalla että auto on taas mukavasti suolan peitossa, taidanpas lähteä pesuhommiin.
EDIT: Lisätty kuva koko autosta. Vähän tummahko on mutta menköön.Viimeksi muokannut oopee; 31.1.2014, 15:14.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja oopee Näytä viestiRyhdyin täältä innostuksen saaneena tukkimaan omastakin keulaa kun pakkanen huitelee täälläkin parissakymmenessä. Melkoinen askartenu on saada maskin taakse tavaraa, B6:ssa onnistui himpun verran helpommin. Noh ajattelin kokeilla tuota Pörhön nahkaa. Eise nyt ihan 100% istu, mutta siinä se nännit pystyssä nököttää. :) Ajaa kuitenkin asiansa ja saahan sen pois lauhemmille keleille näppärästi. Huomasin samalla että auto on taas mukavasti suolan peitossa, taidanpas lähteä pesuhommiin.
EDIT: Lisätty kuva koko autosta. Vähän tummahko on mutta menköön.
Mulle kaupattiin marmorilta solukumista valmistettua peitettä ja hinta olis ollut yli 60€.
Jätin ainakin vielä ostamatta, jos jostain löytyisi tuollainen nahkainen. Onko tuo tänä talvena ostettu ja mitä maksoi?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VCDS_newbie Näytä viestiToihan on hyvän näköinen peite.
Mulle kaupattiin marmorilta solukumista valmistettua peitettä ja hinta olis ollut yli 60€.
Jätin ainakin vielä ostamatta, jos jostain löytyisi tuollainen nahkainen. Onko tuo tänä talvena ostettu ja mitä maksoi?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viestiMimmoines se B7 puskurin sisus on kun tommosia pitää viritellä?
B6:een istuu nätisti ihan rehellinen vähän syyläriä isompi pahvi (pl ulkolämpömittarille pitää tehdä pieni kolo) eikä vaikuta ulkonäköön
Comment
-
Ylempi ritilikkö tukittu talveksi...
http://aijaa.com/FSdjvB
PS. Olipa savutkin kohillaan katastuksessa. Ilman DPF:ää ja ohjelmoituna pölläytti mittariin lukemaksi 0.03
Comment
-
Ilman DPF:ää ja ohjelmoituna pölläytti mittariin lukemaksi 0.03
Comment
-
Jos tasapainoakselissa oleva reikä on kulunut pahasti(josta tappi tappi saa voimansa) on sekin uusittava.
Siis se tasapainoakseli.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viestiJos toi tappi kulahtaa niin mitä muuta siinä menee vaihtoon? Vai selviääkö tapin vaihdolla? Nyt on pirssi koeajossa aamuun asti ja ihan pätevän oloinen laitehan toi on. Mietin että olisko joku ohjelma siinä kun jaksaa aika hyvin mennä kierroksillakin. Ahdin ei päästellyt ylimääräisiä ääniä ja konekin kävi tasaisesti ja normaalin kuuloisesti.
Comment
-
Tälläinen toimii hyvin. Jos tekee ennen pyörimisiä säästää ahdin vaihdoksen.
http://www.optikkojanne.fi/index.php...product_id=171
Comment
-
Joo tässä oli hieman kuvateknisiä ongelmia mut jää hyvin mieleen :). Korjattu. Tosiaan tuollainen 8 venttiili 2.0 tdi on oikein toimiva pienin muutoksin. Tuon moduulin kun korjaa on isoin juttu hoidettu. Dieselpumpun kun vaihtaa ajallaan on toinen juttu hoidossa. Dpf pesu tai hukkaus on kolmas.
Haluaako kukaan ruveta koekaniiniksi dpf pesuun? Saataisiin arvot ennen ja jälkeen pesun ? Mielelläni sellaisen kokeilun tekisin.Viimeksi muokannut roadster; 2.2.2014, 00:21.
Comment
-
Mun omaan testattiin aikanaan DPF pesua. Yritys oli monista autoista onnistunut tyhjäämään DPF:ää pesulla, mutta tässä Audissa se ei onnistunut. Ilmeisesti KAT on samassa paketissa DPF:n kanssa ja tämä teki pesusta ongelmallisen.
Pesu yrityksen jälkeen vaihdettiin uusi DPF. (Vanha ehti mennä niin tukkoon, ettei auto jaksanut pysyä enää käynnissä).
Comment
-
Vieras
-
Opa2013
Alkuperäinen kirjoittaja roadster Näytä viestiTälläinen toimii hyvin. Jos tekee ennen pyörimisiä säästää ahdin vaihdoksen.
http://www.optikkojanne.fi/index.php...product_id=171
Onko tämän välitysosan kulumisesta ja sitä kautta johtuvista konerikoista mitään tietoa, onko yleistä ja kannattaisiko tarkistuttaa jos ajettuna 160 tkm? Edellä on kerrottu, että osa on hajonnut jo 155 tkm:n kohdalla ja turbo vaihtoon.
Mikäli koneesta tämän takia särkyy esim. turbo, onko maahantuojalta saatavissa vastaantuloa; onko korvattava ns. tyyppivika? Onko tiedossa ennakkotapauksia?
Paljonko tämän välitysosan kunnon tarkistaminen / vaihtaminen maksaa, noin-hintana?
Onko öljynvaihtoväliä tihentämällä tai notkeammalla öljyllä vaikutusta tämän osan kestävyyteen?
Comment
-
Ei o kuulunut, että olisivat tulleet vastaan. Ehdottomasti kannattaa puolittaa öljynvaihtoväli.
Tarkastukseen joutuu ruuvaamaan öljypohjan irti jolloin käytännössä osan korjaa samaan syssyyn. Ei tarvi murehtia. Eikä tarvi uusia kuivuneita kohtia.Viimeksi muokannut roadster; 3.2.2014, 13:37.
Comment
Comment