Tuosta egr:stä vielä, mulla oli sellainen ongelma aikoinaan, että toimi normaalisti yläkierroksilla mutta alakierroksilla savutti tautisesti ja oli ihna tukossa, kunnes kierrokset nousi n.3000 kierrokseen.
Egr venttiilistä oli läppä irronnut läppää säätävästä akselista, toisin sanoen akseli pyöri siellä säätämättä mitään, ja läppä pääsi kääntyilemään ihan hulvattomasti. Joskus auto toimi normaalisti, mutta välillä ei jaksanut pyöriä tyhjäkäynnillä, koska iso osa pakokaasusta meni koneen imupuolelle.
Korjaus oli halpa, findieseliltä laippa n.5€ ja softasta egr pois.
Moottori oli BLB
Egr venttiilistä oli läppä irronnut läppää säätävästä akselista, toisin sanoen akseli pyöri siellä säätämättä mitään, ja läppä pääsi kääntyilemään ihan hulvattomasti. Joskus auto toimi normaalisti, mutta välillä ei jaksanut pyöriä tyhjäkäynnillä, koska iso osa pakokaasusta meni koneen imupuolelle.
Korjaus oli halpa, findieseliltä laippa n.5€ ja softasta egr pois.
Moottori oli BLB
Comment