Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.9 Tdi puutuu kiihdytyksessä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ai tämä korjaantui mapilla. harmi kun omassa joutuu irroitamaan puskurin kun en takana olevaa ruuvia saa irti. ku on niin ruostuneet ruuvit että ote lipee..
    onko mappi anturi normaali arvoinen kun niitä on saatavana isompia myös.

Comment

Jos tuota minun juttua tarkotat niin maffilla se korjaantui, ei mapilla. Tosin nyt ku vaihto kesärenkaat alle ni kulutus nousi sen 0,5l:)

Comment

jep jep.
        no tuo mappi on mulla ainut mitä en ole viel vaihtanut joten maffi ei auttanut mulle. tai auttoi sillain että auto kulee paremmin koska oma maffi oli ihan hengetön mutta vika edelleen jossain. sen tiedän että kovenpaa ahtopainetta antaa ja joku veikasi että olisi joku softa laitettu mutta josain on ongelma kun menoja ei löydy.

Comment

Tarina jatkuu erillaisella oireella. Joskus kun painaa pintakaasulta kaasun pohjaa, niin auto puutuu ja työntää reilusti mustaa putkesta. Tämä tapahtuu vain kolmella ekalla vaihteella. Eli jos kakkosella pistän lämän tiskiin, niin kiihtyy tosi verkkaisesti, kunnes heitän kolmosta sisään, jolla vetää sit normaalisti. Vikakoodia ei jää. N75 on siis vaihdettu ja vnt siivet liikkuu kevyesti. Voisiko egr jäädä auki jostain syystä?

Comment

Working...
          X