Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

c4 2.5tdi tehot katoaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • c4 2.5tdi tehot katoaa

    Missä mahtaa olla vika kun ajaa tasaisella kaasulla jonkinaikaa ja polkaisee kaasua niin ei meinaa kulkea mihinkään... Sitten ku painaa kytkimen pohjaan ja antaa kierrosten laskea ja uudestaan polkaisee niin sitten lähtee normaalisti. Yleensä se tekee tämän vielä ohitustilanteessa:)
    Viimeksi muokannut A6tonen; 8.2.2009, 20:57. Perustelu: Aloita lauseet isolla kirjaimella.

    #2
    Ecussa vika... Serkkupoijjaalle vahdettiin ecu ja audi rupes toimimaan. Sitä ennen käytiin vaikka ja mitä läpi ja mistään ei löytynyt vikaa. Verskillä eculla rupesi toimimaan...
    Viimeksi muokannut A6tonen; 8.2.2009, 20:57. Perustelu: Aloita lauseet isolla kirjaimella.

    Comment


    • #3
      missä mahtaa olla vika kun ajaa tasaisella kaasulla jonkinaikaa ja polkaisee kaasua niin ei meinaa kulkea mihinkään... sitten ku painaa kytkimen pohjaan ja antaa kierrosten laskea ja uudestaan polkaisee niin sitten lähtee normaalisti. yleensä se tekee tämän vielä ohitustilanteessa:)
      Haljennut ahtoletku oireili juurikin tuolla tavalla AAT:ssä. Työntääkö Woimasavua kuinka?

      Comment


        #4
        Samanlaisia tapauksia on täälläkin joskus puitu. Koitin oikein hakuakin, mutten enää löytänyt sitä yhtä tapausta, jota puitiin vähän tarkemmin.

        Nyt saatan muistaa väärin, mutta oisko N75 ollut silloin syyllinen..

        Comment


        • #5
          Ei tuosta voimasavua tule. Syöttöpumpun kantta säätämällä oireet pieneni eli ei tee niin usein sitä.
          Viimeksi muokannut A6tonen; 8.2.2009, 20:56. Perustelu: Aloita lauseet isolla kirjaimella.

          Comment


            #6
            Takaisku paskana alipaine linjasta, enne jarrutehostinta. Oireet täsmää 100% tuohon!

            Comment


            • #7
              Siis mikä takaisku??? No voisiko se liityä siihen kun jarrutehokin häviää kun polkaisee toisen kerran jarrua????
              Viimeksi muokannut A6tonen; 8.2.2009, 20:56. Perustelu: Aloita lauseet isolla kirjaimella.

              Comment


                #8
                Jarrut on alipainetehosteiset, eli vois.

                Comment


                  #9
                  Ittellä ei taka-iskun rikkoutuminen vaikkutanu jarruihin mutta tehot oli todellakin samalla tapaa kodoksissa kun sinulla! Voisin veikata että alipaine pumppu ei ole enään ihan parhaassa lyönnissä!
                  Mullakin jarrut katoo toisen/kolmannen polkasun jälkeen mutta vain tyhjäkäynnillä muuten pelaa ihan normaalisti ja itse olen tullu siihen tulokseen että pumpussa ehkä kulumaa tai sitten ominaisuus!

                  Kun lähet alipaine pumpulta seuraan sitä mustaa putkea kohti jarrutehostinta niin sieltä se takaisku löytyy rintapellin liitin kotelon muovin alta oikeasta reunasta.

                  Comment


                  • #10
                    No joo sitä onkin ehjäilty mustalla silikonilla! Pitääpä ostaa uusi...
                    Viimeksi muokannut A6tonen; 8.2.2009, 20:55. Perustelu: Aloita lauseet isolla kirjaimella.

                    Comment


                    • #11
                      Omassa autossa ei tuo takaiskun uusiminen auttanut mitään tuohon puutumisongelmaan.

                      Comment


                      • #12
                        itellä samanlaista oiretta. täytyypä kokeilla takaiskun vaihtoa..

                        tänäänki ku nelosella ajelin n. 80 ja kiekkoja 2000 kaasuun ei vastannut oikein millään.. monta kymmentä sekkaa meni 80-100, sit taas vähän ajan päästä kulki iloisesti.

                        Comment

                        Working...
                        X