Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

dieselin ajoituksen säätöasiaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • dieselin ajoituksen säätöasiaa

    Aattelin kirjoitella tänne, jos vaikka jokin tietäis: Pystyykö noita dieseleiden syöttöpumppujen ajoituksia säätämään kotona tarkasti jollain systeemillä, vai onko dieselhuolto ainoa paikka? Ei viitsisi vanhaa pakua viedä huoltoon ajoituksen takia, jos vain itse pystyis homman tekemään Kiitos.

  • #2
    Heittokellon ja adapterin syöttöpumpunpäähän jos omistat niin pystyy.Tuolta löytyy jotain kuvien kera,muutakaan en enshätään löytäny.
    http://volkswagen.msk.ru/engine/aab_...disassembl.pdf

    Comment


    • #3
      Onhan tuolla sun Audilla jo "ikää", mutta vanhaksi en sitä luonnehtisi. Sitäpaitsi oletko nyt eksynyt vähän väärälle forumille, mutta tuo sinun kulkineesihan kulkee pensalla?

      btw. Mitä hyötyä on muuttaa bensiini farmari pakettiautoksi, kun verohelpotus on lähes olematon?

      Comment


      • #4
        Nyt on eri kulkineesta kyse!!

        Comment


        • #5
          Noh noh. Vitsit sikseen! :)

          Jos on sen verta uusi, että vag-comilla saa yhteyden, niin TDi Timingilla voi tsekata sen ajoituksen. http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

          Comment


          • #6
            kumpikohan on luotettavampi, jos on vanha pumppu? testerillä vai heittokellolla..

            koulussa laittoivat kellolla, vaikka olis testerillä saanut.

            kuulemma vanha pumppu niin ei kannata testeriarvoihin enää luottaa :O

            Comment


              #7
              Sen ko. moottorin tiedot voi laittaa ihan julkisesti näkyviin, että ei kenenkään tarvitse arvuutella.

              Comment


              • #8
                kuulemma vanha pumppu niin ei kannata testeriarvoihin enää luottaa :O
                Tarkempihan se sillä testerillä on kun se ottaa pumpun kuluneisuuden huomioon.

                Comment


                • #9
                  sitähän minäkin. sen mukaan täytyy säätää kun tekee pumpunremmiremontin.

                  Comment


                  • #10
                    Kyse on työmatkatransitista.(ei oikein sovi tänne foorumille, siksi en viittiny laittaa automallia, vaikka onkin kyseessä samoja bosch syöttöpumppuja, mitä wv/audi käyttävät)

                    Comment


                    • #11
                      Vaikka käyttää samoja pumppuja niin TDIGraph:a sitten et tarvitse. Heittokello riittää hyvin; mutta antamilla tiedoillasi ransun pumpusta ei mitään käsitystä, onko VE vai mikä? Suosittelisin etsimään joku ransufoorumi tai tietämään enemmän huoltoa kaipaavasta kulkineesta.
                      P.S. jos mitenkään mahdollista, niin vaihto Transporteriin ja sieltä Syncro, ransu pian unohtuu :D

                      Comment


                      • #12
                        Ei sitten kannata vaivautua ostamaan Puolustusvoimien huutokaupasta vanhaa lääkintä Sirraa. Siinä Syncro Transporterissa ei ole voimaa sutia edes jäällä! :D

                        Comment

                        Working...
                        X