Löysin webistä materiaalia, jossa selostetaan moottorin toiminta aika perusteellisesti. Niistä selviää mm. miten AKE eroaa AFB:stä (männät, huohotus, ruiskupumppu,...) sekä eri antureiden merkitys moottorin toiminnalle. Nuo kun lukee läpi, niin monen vian löytäminen ja korjaaminen helpottuu.
[COLOR=#800080]http://www.veengrond.com/auto/vag_ssp.php[/COLOR]
SSP 183: AFB 110 kW
SSP 241: AKE 132 kW (Allroad) sivu 12
SSP 226: V6 mäntä sivu 10
SSP 190: Turboahdin
[COLOR=#800080]http://www.veengrond.com/auto/vag_ssp.php[/COLOR]
SSP 183: AFB 110 kW
SSP 241: AKE 132 kW (Allroad) sivu 12
SSP 226: V6 mäntä sivu 10
SSP 190: Turboahdin