Terve. Oletettavasti ajokkisi on diesel? Näin ainakin uskoisin auton tehon perusteella.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.0 TDI DPF + lastutus
Collapse
X
-
Vieras
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja artturi74 Näytä viestiquantum oli aikaisemmin,se tuntu jotenki nykivän...mikä ohjelma toimii audissa parhaiten...ja mikä paja saa ton 280hp/600nw
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiFindiesel, Erikoismoottori ja TDI Tuning. Lähimpänä sinua on Erikoismoottorin jälleenmyyjä. Yleisesti kannattaa suosia sellaisia jotka on keskittynyt yhteen tai kahteen merkkiin enemmän, lienee selvvää miksi.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja artturi74 Näytä viestikarala näyttää lupaavan 270hp/600nm ja harinen 286hp/620nm...?
Tuossa yllä itse Findiesel ohjasikin että Nivalasta löytyy lähin myyjä, suosittelen siis sinne yhteydenottamista https://procater.fi/
Comment
-
Jonkin verran foorumia kun selaa, niin löytyy ohjelmoinnista aika paljon asiaa yleiselläkin tasolla...Näitä juttuja kun lukee läpi niin alkaa selviämään minkä takia kannattaa suosia tällä foorumilla jo ehdotettuja ohjelmantekijöitä. Ne huipputehot ja väännöt on aika mitätön tekijä jos vertaa siihen, että laitteet toimii huolettomasti ja oikein...siitä kannattaa jo maksaakin.
Comment
-
https://www.instagram.com/p/CM5gl1WHwyc/
Tuliko pohjat? :)
Eikä muuten ole mikään suutinkartta- tai muu vääntöhuijausräpellys :)
Comment
-
-
Onkohan tuo tippi vai shitti? Kauankohan lie laatikko ja voimansiirto kestää tuota yli tuhannen newtonin vääntöä. Kovat on kyllä olleet sylinteripaineet kun kannet alkaneet aiemmin nousta. Mukava olis kyllä nähdä käppyrää toiseltakin dynolta, esim. Darkside Developmentsin dynolla niin saisi vertailtua.
Comment
-
Muistakseni silä on tippi.
https://audi-sport.net/xf/threads/bo...thread.248899/ Tuolla on Bobbyn projektikertomus.
Comment
-
Tuning center oulu firmalta sain asiallisen tarjouksen optimoinnista, penkitettynä.
Onkos kukaan täältä oulun alueelta käyttänyt ko firman palveluita? Kiinnostaa siis ohjelmien laatu, sekä yleensäkin kavereiden ammattitaito?
Oma pirssi siis 2012 a5 3.0 v6 tdi 180kw. S-tronic lodjulla.
Olisko kokemuksia jakaa?Viimeksi muokannut TonySoprano; 21.7.2021, 14:25.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tipe72 Näytä viestiTuo tuningcenteri kiinnostaa kanssa.
Tarjousta tuli myös tuohon 176kW A6 C6:een.
Tuikun pakeilla käyn ehkä kuitenkin, niin päästään ohessa päivittämään noi kanakoira-asiat ?
auto pelittää hienosti ja mukavasti vetää. Vaikkei tuo exälle pärjääkään...
- 1 like
Comment
-
Laittakaahan kaverin kanssa logille yli 700Nm bruttovääntöä ja sitä todellisuudessa vastaava määrä ruiskutusta :)
Tänään viimeksi törmäsin CDYA viritykseen, jossa kaikista mahdollisista syöttöruuveista väännetty ainetta lisää koneeseen. Kyllähän silläkin tavalla kulkua saa, mutta myös dpf-ongelmia ja vaihteiston käytöshäiriöitä.
- 1 like
Comment
-
Mielenkiintoista keskustelua, piti oikein rekisteröityä. Kerron esimerkin, kun mentiin toisin päin eli ohjelmoinnista vakioksi…
Ostin viime maaliskuussa matka-ajoon vanhan -12 150kw Audin, ohjelmoidun D5 Volvon jälkeen ajattelin, että on ihan mukava konetyyppi painaa menemään, liikkuu ja kohtuu kulutus.
No, auto kävi viime perjantaina merkkihuollossa ja soittivat lupaa kampanjalle 23Z2, joku ”päästöjen vähennys”. Sanoin, että ”antaa mennä vaan, kunhan ei tehoon vaikuta”. ”Juu, ei ole valitettu”.
Autoa sitten hakemaan, kuulostaa jo tyhjäkäynnillä erilaiselta. Kotiin köröttely, ei muuta. Seuraavana päivänä kauppaan perheen kanssa ja normi kaupunkisjossa jo huonompaa suorittamista. Sitten oli pakko jo mennä kokeilemaan ja auto on täysi lussu. Ennen kun vähän antoi varvasta, lähti mukavasti kipittämään 2000rpm alkaen ja piti saman vaihteen. Nyt tökkii vaan isompaa sisään eikä mene mihinkään edes kaasu pohjassa. S:lle kun laittoi, meni pari pykälää alas ja oli heti kuin rähinää kehissä. Nyt ei ristus mitään, yksi pykälä alas.
Eilen heitin 450km siivun, vaihteiston käyttäytyminen hermostunutta, rekkavauhdissa 85-90kmh vaihtelee 7-6-7 pienessäkin mäessä. Ohituksiin joutuu varautumaan aivan eri lailla, voimaa on todella paljon vähemmän.
Kylläpä harmittaa, että en merkkiliikkeestä ostetun auton tiennyt olevan viritetty ja siitä syystä uskalsin luvan ohjelman päivitykseen antaa. Luulisi toki asentajan ymmärtävän, että ei aja päälle, jos siellä asennus näkyy. Onneksi reunaehtona pidin, että ”teho ei saa muuttua”.
Joka tapauksessa ajamisen ilo tuolla on melko lailla nollissa, pakko sinne on entinen teho saada takaisin. Harmittaa myös, että ei mitään hajua, kenen ohjelma siellä on ollut sisällä ja millä optioilla. Mistähän sen saisi selville?
Comment
-
Luulen että on ollut pakollinen päivitys jos liittyy päästöhuijauksiin jos jatkossakin haluat että menee katsastuksesta läpi.
Laaja keskustelua asiasta tässä: https://www.audiclub.fi/audifinns/fo...A4#post1927089
Comment
-
Eipä tuota enää pysty sanomaan missä se on joskus ohjelmoitu. Edellisen omistajan jos saat selville tai löytyy jotain papereita esim huoltokirjan kaverina niin voi lukea. Kyllähän tuolta varmaan mikä vaan asiansa osaava paja lisätehoja kaivaa, esim tässäkin ketjussa esiintynyt erikoismoottori porkkis
Comment
-
Tuo on ollut juuri tuo Killerin mainitsema pakollinen päästöpäivitys joten ei voi mitään että tehot kadonnu. Ei muuta kuin erikoismoottorin jälleenmyyjälle www.timputer.fi koodia niin saat tehot takaisin ja samalla laatikon toimimaan.
https://erikoismoottori.fi/#myyntipisteet
Comment
Comment