Molemmat ketjulla ja ei ole ohjelmoinnin kannalta väliä, saman verran irtoaa molemmista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3.0 TDI DPF + lastutus
Collapse
X
-
Vieras
204hv löytyy ilman DPF:ää, 233hv eli ASB taitaa olla aina DPF:llä? Mutta siltikin perussoftalla samat lukemat.
Comment
-
Muistelen ettei B7:n ASB yhteyteen ole loukkua ollutkaan?
Ainakaan kumassakaan minun omistuksessa olleessa B7 asb:ssa ei loukkua ollut eikä kahdessa muussakaan joita olen lähipiirissä seurannut. Sekotitko Jere C6:n?
Itsellä tosiaan edessä toi loukun tyhjennys profiilin A6:sta (cdya) ja pohdin tässä että kannattaako pöntön sisälle viritellä putki vai onko sama vaan tyhjentää?
Tietysti täytyy vielä pohtia että sotkeakko omat kädet vai luottaakko tässäkin edellisen puhujan ammattitaitoon...
Comment
-
Vieras
Kai nämäkin riippuu vuosimallista, 2007-> olisi loukku, paitsi harmaatuonneissa voi olla jo aiemmin. No kuitenkin, molemmista tulee samat ulos. Ja loukun olemassaolon voi tarkastaa huoltokirjasta.
Kutosessa kun pöntön tyhjentää, niin tulee todella vaimea kumina n.2000rp. kohdalle. Ei häiritsevä mutta sen huomaa. Voihan sinne sisälle hitsata putken, jäänee kumina pois. Uudempi koneisen äänistä en ole varma, mutta pre-faceliftissä näin.
Comment
-
Vieras
Ei havaittavaa eroa sillä, onko pöntön sisällä putkea vai ei. Tänään ihmeteltiin CCWA koneen pönttöä ja miten sinne saisi putken sisälle, mutta taitaa jäädä laittamatta, onko kohtuu erikoisen muotoinen. Vaatisi myös katin tyhjennyksen ja sitten putken taittokonetta yms. jotta jotain järkevää saisi aikaiseksi. Onneksi pönttö itsessään on aika jouhean muotoinen päästä, ettei aiheuta ongelmia normaalilla softalla. Virimiehet sitten laittaa koko putken uusiksi.
Comment
-
Onko tuossa CCWA:ssa sellainen vastaavanlainen "kolmio pönttö" kun CDYAssa.
Tutkiskelin itsekin hommaa tänään ja totesin että helpoimmalla taitaa päästä tyhjentämällä pöntön. Ja jos niikseen niin katsastuskauden ulkopuolella säästelee pönttöä täysin erilliselle korvausputkella :)
Comment
-
-
Vieras
Tuossa kuvassa tosiaan B8 korin pönttö, johon saa aika fakiiri olla että tekee jotenkin järkevän sisäputken. CDYA;ssa ei ihan noin radikaali tainnut olla, joten siihen voisi vielä putken tehdäkkin.
Comment
-
Vieras
On siinä välissä. Periaatteessa kun konehuoneesta katsotaan vain alustanumero, niin jää ehkä huomaamatta. Mutta se on niin inssi kohtaista, etten minä ainakaan uskalla sitä tarjota asiakkaalle.
Comment
-
Säätöhommat saatiin loppuun Powerbytella.
Konetehot 357hv, 828nm. Pyörätehot 299hv, 727nm.
Yritän muistaa skannailla käyrät nähtäville.
Täytynee vielä käydä AMW:n penkissäkin jossain vaiheessa kun ehdin, niin pystyy ihan suoraan vertaamaan vanhaan ohjelmaan. Veto on kuitenkin ihan eri luokkaa nyt.
Pakolämmöt on nyt rajoittava tekijä, eikä tuolla setupilla enempää uskalla ottaa ulos.
Vanhan softan osalta on sovittu maksun palautus, kun sitä ei saatu missään vaiheessa toimimaan kunnolla.
Auto oli kuulemma vanhalla ohjelmalla koko ajan osittaisessa vikatilassa mikä rajoitti railipainetta.Viimeksi muokannut emsii; 25.3.2015, 15:56.
Comment
-
Capa.an kävin itsekkin hakemassa karalan ohjelman ja ei oikeasti tunnu juuri missään luvattu tehon nousu. Onko kukaan hommannu penkitys tuloksia noitten karalan ohjelmien jäljiltä. Persedynossa tehot ei ole lähelläkään 300hv /600nm.
Voihan olla että tehot tulee todella tasasesti niin persdyno näyttää vääriä lukemia.
Comment
-
Vieras
Comment
-
Vieras
-
Vieras
Comment
-
Vieras
Ei mitään sinällään vakavaa vikaa tule, mutta lyö jossain vaiheessa limp modeen ja sitten mennään kuuttakymppiä.
Comment
-
-
Siinähän se tosiaan on keskellä autoa, helpossa paikassa tyhjennystä ajatellen. Omastani se suolestettiin juuri pari viikkoa sitten, ja ohjelmallisesti otettiin pois jo muutama päivä ennen fyysistä tyhjennystä eikä mulle tuossa ainakaan ongelmia tullut kun teki noin päin. Katti on noissa siellä lähempänä konetta eli se dpf on oma pönttönsä keskellä putkistoa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja emsii Näytä viestiTuossa vielä käppyrät.
Osat on Jeren linkin mukaiset. Paitsi Walbro on vaihdettu Boschin 044:een.
Epäiltiin, että Walbro ei toiminu kunnolla mutta Boschi ei tuonut mitään parannusta asiaan.
Railipaine saatiin kuntoon vasta tuolla uudella ohjelmalla.
Comment
-
Jos haluat tyhjentää DPF:n itse ja ajaa ohjelmointiin ilman limppiä, niin jätä DPF:n lämpötila-anturin liitin irti siksi aikaa kun ajelet ohjelmointiin. Vikakoodi tulee ja vikavalo syttyy joo, mutta ei tarvitse kuuttakymppiä ajella ohjelmointiin. Sitten ohjelmointipaikassa vähän autoa ylös ja liitin paikalleen.
Comment
Comment