Moi,
Auto on siis A4 2.0 Tdi avant B7 v. 2005 multitronicilla.
Huomasin että auton ollessa kylmä/semilämmin ja kierrosten laskiessa n. 1200 kierrokseen ja ihan pintakaasulle tiputtaessa, konehuoneen puolelta tai jostain edestä kuuluu semmoinen rahinan tyyppinen ääni hetken aikaa.
Ääni kuuluu siis vain silloin kun kierrokset tippuu ja poljin on tietyssä asennossa.
En tiedä tuleeko moottorista matalien kierrosten ja väännön johdosta tuommoinen resonointiääni/rohina vai mistä?
Tämä on häiritsevää kun auto on muuten niin hiljainen ja hienosti käyttäytyvä.
Tätä ominaisuutta ei esiinny mun mielestä ollenkaan kun kone on täysin lämmennyt.
Autolla ajettu 110tkm ja tehty just 120tkm huolto laatikkoöljyjen ja jakohihnan ja vesipumpun vaihdolla kun ostin auton.
Auto on siis A4 2.0 Tdi avant B7 v. 2005 multitronicilla.
Huomasin että auton ollessa kylmä/semilämmin ja kierrosten laskiessa n. 1200 kierrokseen ja ihan pintakaasulle tiputtaessa, konehuoneen puolelta tai jostain edestä kuuluu semmoinen rahinan tyyppinen ääni hetken aikaa.
Ääni kuuluu siis vain silloin kun kierrokset tippuu ja poljin on tietyssä asennossa.
En tiedä tuleeko moottorista matalien kierrosten ja väännön johdosta tuommoinen resonointiääni/rohina vai mistä?
Tämä on häiritsevää kun auto on muuten niin hiljainen ja hienosti käyttäytyvä.
Tätä ominaisuutta ei esiinny mun mielestä ollenkaan kun kone on täysin lämmennyt.
Autolla ajettu 110tkm ja tehty just 120tkm huolto laatikkoöljyjen ja jakohihnan ja vesipumpun vaihdolla kun ostin auton.
Comment