Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1,9tdi 97kw

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1,9tdi 97kw

    kuinka paljon tollasest koneest voi saada tehoa ulos onko kellään kokemusta. muutaku lastul 120kw

  • #2
    No sellaisen 200hp suht helposti

    Comment


      #3
      Mikä auto kyseessä /vuosimalli /vaihteisto?

      Comment


      • #4
        vahva arvaus että 6v pumppusuutin 130hp B6/C5/3BG

        Comment


        • #5
          Riippuu hieman mistä on kyse, mutta kunnon ohjelmalla se 180hp / 400nm on suht normaalia.

          Cooleria, putkistoa, suuttimia päivittämällä sitten se +200hp.

          Helppous on suhteellista.

          Comment


          • #6
            Suuttimien päivitys on pumpparikoneessa vain ikävän kallista huvia...

            Comment


            • #7
              mitä suuttimet maksaa yleensäkki d-koneisiin?

              Comment


                #8
                Uudet Boschit saa jakajapumpulliseen 80 ?/pala. Holysmokelta virisuuttimet 50?/pala.

                Pumppareista voi kertoa ketkä tietää. Paljon kallimpia ne on. Sen osaan minäkin sanoa.

                Comment


                • #9
                  Pumpparin suuttimet on sellaisen 1750€ säädettynä

                  Comment


                  • #10
                    onko tuo 180hv mahdollista saada kunnon moottoriohjauksel vai saako sihen suoraan joltai valmistajalt pelkän softan. millä sais tuon saman tehon?

                    Comment


                    • #11
                      mitä tehoboxia ihmiset on käyttäny tuossa 130hv koneessa ja mitä tollanen boxi, cooleri ja putki tois sit tehoa pääsiskö sil tohon 200hv

                      Comment


                        #12
                        PSI:n boxilla se 109kW. Jos tavoitteet liikkuu siellä 150 kW-luokassa, unohtaisin itse koko laitoksen.

                        Ensin rauta sellaiseen kuntoon, että tavoite on mahdollinen. Viimeiseksi ohjelma uusiksi.

                        Tiedä sitten, mikä tuossa muodostuu tulpaksi tuon 130 kW jälkeen.

                        Comment


                        • #13
                          pumppusuuttimien vaihto tulee eteen, ja se on siis kallista huvia. ei tuo muuten huono pohja olis virittämään lähteä. itsekin houkuttaisi 6v ATJ koneinen quattro sedan B5.

                          Comment


                            #14
                            Kaverin 1.9tdi 130hv passatti 4motion käytettiin tuossa kyläsepällä ja rullien jälkeen oli muistaakseni suuruusluokkaa pikkasen yli 180hv/380nm!

                            Comment


                            • #15
                              tiedoksi muillekin että kyseinen kyläseppä tottelee nimeä Harinen
                              Viimeksi muokannut kontio; 14.12.2008, 11:32. Perustelu: selvennys

                              Comment


                                #16
                                Aivan!

                                Comment


                                • #17
                                  Riippuu ihan vuosimallista tarviiko suuttima vaihtaa, vanhemmat riittää 200hp ja uudemmat 170-180hp ovat samat 130/150hp moottoreissa.
                                  Viime viikolla päiviteltiin kaverille softaa niin siinä voi olla nyt aika liki 200hp.
                                  Vaihdettu turbo ja cuuleri.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Kuinkas muut kalut kestää jos lastulla repii sen 170-180hp, kytkin,loota,kaksoismassavauhtipyörä?

                                    Comment


                                    • #19
                                      Vauhtipyörähän siinä on tiukilla jos ottaa alhaalta paljon vääntöä.
                                      Helpottais kummasti jos tietäis mikä auto kyseessä kun osat vaihtelee korimallin ja vaihteiston mukaan.
                                      Omasta onnistuin räjäyttää 5 lovisen laatikon mut vääntöä on varmaan +500nm/2500rpm

                                      Comment


                                      • #20
                                        auto olis a4 quattro 1,9tdi 130hv 2004vm 6v-laatikol

                                        Comment


                                        • #21
                                          Itsellä vastaava A4 1.9 130hv vajaaveto avantti. Käytin tossa joulua ennen pajalla Lohjalla (Kamitec). Ohjelman päivityksellä pitäs irrota olla joku 160hv/380NM. EGR:ää otettiin pienemmälle. Ohjelmoinin teki Karala "etänä". Ei lämpiä enään ihan niin nopeasti kuin aikaisemmin, mutta kuitenkin ihan riittävästi. Lämpöä riitti myös pohjoisen pakkasilla -20.

                                          Ihan kivasti tuli lisää puhtia koneeseen. Ainoa ongelma näin talvikelillä tuntuu nyt olevan tuo pito. Vähänkin kun on tie liukas niin kyllä siellä maantienopeuksilla vielä kummasti rupeaa luistoneston valo vilkkumaan mittaristossa.

                                          Kulutuksesta en oikein vielä voi sanoa tarkkaa arviota mutta paluu matkalla pohjoisesta 2 hlöä, iso suksiboxi ihan täynnä tavaraa sekä takakontti aivan täysi, kulutus oli 5.5l/100km ajotietokoneen mukaan 5.2. Mennessä meni hiukan enemmän kun oli kaksi henkilöä enemmän ja enemmän 100 teitä.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Vähänkin kun on tie liukas niin kyllä siellä maantienopeuksilla vielä kummasti rupeaa luistoneston valo vilkkumaan mittaristossa.
                                            Sulla sentään on luistonesto =) Mulla tosin maantiellä rajoittaa sutimista vauhtipyörä, kun ei voi kaasua pohjaan iskeä kerralla.muuten kyllä suttaisi vitosellakin.

                                            Se pidon puute on asia minkä kanssa pitää elää.tai ostaa quattro =)

                                            Comment

                                            Working...
                                            X