olen ostamassa kyseistä laitetta ja kysyisin että kummonen motti tosa vehkeessä on. kestääkö se hyvin?? ja eikö noissa kaikissa ole torsen meinaan a4:sissa. entä tiptronic onko se aivan peestä vai onko hieno laite :-) ??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi a4 avant 2.5tdi quattro 04
Collapse
X
-
Kumpaakaan en ole ikinä omistanut, mutta mutuilen vähän.
Mosa taitaa olla jo rullakeinuilla, joten sen puolesta ei suunnatonta hätää. Tiptronic-laatikot käsittääkseni ihan luotettavia laitteita, jos vaan on huollettu kuten kuuluu. Onhan niitä rikkikin saatu. Ne muutama tippi, joilla olen ajanut, ovat vaikuttaneet ihan päteviltä askeilta. Itse tykkään enemmän manuaalista, joten se on jo aika paljon sanottu.
-
Veroista saat parhaiten kuvan, kun tarkastelet tullin tehtyjä veropäätöksiä. Ikä taitaa olla ratkaisevimmassa asemassa. Kilometrit ja varustelu vaikuttaa jonkin verran ja lommoista yms. vioista saattaa saada joitain kymppejä, ehkä satasia veroalea.
Comment
-
Käyttövoimavero tarkalleen 560 eur / vuosi.
Saksasta ei välttämättä kannata nyt tuoda, täällä näkyy olevan myynnissä kohtuuhinnoilla jos vertaa Saksan hintaan ja siihen verot päälle. Ainakin mitä itse tullut seurattua niin jotkut hinnat täällä vaikuttavat jopa edullisilta, mikä sitten onkaan syynä...
Comment
-
-
235g/100km, ainakin tuon mukaan. Autosi on tosin hiukan uudempi, mutta kulutus tuskin on tusta muuttunut. http://www.audi.de/etc/medialib/cms4....0049.File.pdf
Comment
Comment