Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

'hehkulankojen' vilkuttelu kesken ajon??

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 'hehkulankojen' vilkuttelu kesken ajon??

Eli siis otsikon mukaisesta asiasta olisi kysyttävänä, että mitä mahtaa tarkoittaa? Tänään kesken ajon auto vilkutteli hahkulankojen kuvaa (jos nyt oikeaa sanaa käytän kyseisestä merkkivalosta). Auton kävi ja kulki normaalisti, eli mitään muutosta en toiminnassa huomannut. Eikä pakkastakaan ollut kuin pari kolme astetta, jos sillä nyt mitään merkitystä moiseen onkaan. Kyseessä siis a4 avant 2,5tdi vm -02.

Mul teki kans, mut tuo kai viittaa johku polttoaine-anturiin tms?
    Jostain topikista bongasin moisen infon, et toi vilkuttais tota esim. kun
    tankki on vaarallisen lähellä tyhjää jne.

Comment

Tuo hehkuvalon vilkkuminen voi ilmeisesti tulla myös muista vioista, minulla vilkkui kun jarruvalokytkin oli pois hyvästä. Kannattaa lukea/luettaa vikakoodit myös tässä tapauksessa, niin pääsee vian jäljille.

Comment

Paitsi kuten mulla - ei vikakoodia. :)

Comment

Monissa konsernituotteissa tuo viittaa polttoainesuodattimen vedenerottimen täyttymiseen. Käsikirjassa on ratkaisuohjeet, eli voiko tyhjentää itse, vai onko suodatin uusittava.

Comment

Komppaan Mikaa. Kannattaa myös lukea vikakoodit, hehkuvalon palaminen/villkkuminen yleensä kielii jostain viasta.

Comment

Kiitos neuvoista! :)

Comment

toimiiko takavalot??? volkkareissa vilkuttaa hehkuvaloa jos takavalo pimeenä... ;D

Viksua vaggi lokiikkaa... ;D

Comment

jaaaaaaaaa-a, pitää käydä kurkkoon!

Comment

Working...
                  X