Menneen kesän saksantuliainen (A4 2.5 TDI -03) pitäisi ilmojen kylmetessä pikkuhiljaa saada johdon nokkaan. Defa ja Calix näyttävät molemmat tarjoavan ensisijaiseksi vaihtoehdoksi öljypohjan alle tulevaa vastuselementtiä. Calixilla se taisi taulukon mukaan olla peräti ainoa vaihtoehto.
Onko kyseisistä virityksistä kenelläkään käytännön kokemusta; toimivuus, lämmitysaika, (anturi)ongelmat, ym... Koetin jo useammalla haulla etsiä keskustelua ko. myllyn lämmityksestä, mutta kaikki löytämäni keskustelut koskivat lohkoon tai letkuun tulevia elementtejä.
Webaston laittaisin mutta kun ne loputkin rahat menivät autoveroon ja tulevaan 120000 huoltoon...
Onko kyseisistä virityksistä kenelläkään käytännön kokemusta; toimivuus, lämmitysaika, (anturi)ongelmat, ym... Koetin jo useammalla haulla etsiä keskustelua ko. myllyn lämmityksestä, mutta kaikki löytämäni keskustelut koskivat lohkoon tai letkuun tulevia elementtejä.
Webaston laittaisin mutta kun ne loputkin rahat menivät autoveroon ja tulevaan 120000 huoltoon...
Comment