Ainakin viimeisissä on sama K14 turbo. Esm. tuossa meikäläisen 6/97 käyttöönotetussa on K14 ja kyllä sekin tahtoo tukehtua AEL-kokoluokan suuttimilla. Lisää ilmaa, siis. Voi toki olla, että EGR ei enää pelaa (sulkeudu) ihan niinkuin pitäisi.
Alhaalta repii aika miehekkäästi jo tuollakin set-upilla. Ainakin vanhaan verrattuna.
Professional Motorin mukaan noihin kuoriin olisi mahdollista saada luokkaa 240 hp hengittävä ja hyvin heräävä konstruktio. Hinta taisi pyöriä jossain alle kilo-Eurossa.
Jos jatketaan tästä siinä jo olemassa olevassa topikissa, että pysyy kaikki tieto aiheesta samassa paikassa.
Alhaalta repii aika miehekkäästi jo tuollakin set-upilla. Ainakin vanhaan verrattuna.
Professional Motorin mukaan noihin kuoriin olisi mahdollista saada luokkaa 240 hp hengittävä ja hyvin heräävä konstruktio. Hinta taisi pyöriä jossain alle kilo-Eurossa.
Jos jatketaan tästä siinä jo olemassa olevassa topikissa, että pysyy kaikki tieto aiheesta samassa paikassa.
Comment