Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAT koneeseen evry

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ainakin viimeisissä on sama K14 turbo. Esm. tuossa meikäläisen 6/97 käyttöönotetussa on K14 ja kyllä sekin tahtoo tukehtua AEL-kokoluokan suuttimilla. Lisää ilmaa, siis. Voi toki olla, että EGR ei enää pelaa (sulkeudu) ihan niinkuin pitäisi.
    Alhaalta repii aika miehekkäästi jo tuollakin set-upilla. Ainakin vanhaan verrattuna.

    Professional Motorin mukaan noihin kuoriin olisi mahdollista saada luokkaa 240 hp hengittävä ja hyvin heräävä konstruktio. Hinta taisi pyöriä jossain alle kilo-Eurossa.

    Jos jatketaan tästä siinä jo olemassa olevassa topikissa, että pysyy kaikki tieto aiheesta samassa paikassa.
    Viimeksi muokannut arto s; 4.11.2008, 16:04. Perustelu: Mitäs jos..

    Comment


    • #32
      mulla on egr otettu pois ja imusarja putsattu... täytyy tolle ahtopuolelle hengitystä parantaa.. putsata ic aluksi ja jotain... ei ainakaan nyt sakkaa omasta mielestä..

      Comment


        #33
        Kuten em. topicissa mainitaan, siellä on AAT:ssä joko k14 tai k16, AEL:ssä (lähes) aina k14. Laipan jako mahdollistaa pienellä viilailulla muidenkin ahtimien käytön.
        Edit: Arto ehtikin jo...

        Comment


        • #34
          juuujuu. edellinen omistaja puhui tuota k16.. mut voihan se olla k14 myös..
          täälläkin foorumilla kirjoitellut ilmeisesti.. savonlinnasta auto haettu..

          Comment


          • #35
            ei ainakaan nyt sakkaa omasta mielestä..
            Harvemmin nuo sakkailee, tosin muutama sellainenkin on tullut vastaan jossa turbo sakkailee ennen kun pääsee kunnolla kartalle mut niissä sitten jo muutakin kun evry ja suuttimet ;)

            Comment


            • #36
              niin joo. no kohta lähen kaverin luo tinailemaan tota evryä kiinni, katotaan mitä siitäkin tulee. (sankkaa sauhua) :D

              Comment


                #37
                Ei tuolla kokoonpanolla ala viellä putki ahdistaan, ainoa mistä voi jotain hyötyä olla niin tyhjää katin. Seuraavaksi vaihtaa viimisen vaimentimen motonetin turbo vaimentimeen niin taas riittääkin jo pariinsataan my little poniin.

                ""mulla on egr otettu pois ja imusarja putsattu... täytyy tolle ahtopuolelle hengitystä parantaa.. putsata ic aluksi ja jotain... ei ainakaan nyt sakkaa omasta mielestä..""
                Eipä sieltä ahtopuolelta taida löytyä oikein mitään millä saisit hengitystä parannettua, coolerinputsauksesta hyötyä melkeimpä vain lämpösillä keleillä eli kesällä!

                Comment


                • #38
                  ookoo, aattelin vaan et jos on ölpän peitos ic..


                  evry nyt kiinni. alavääntöä tuli paljon lisää, tehoihin ei suurta vaikutusta. nyt vetää jo 1500, ennen vasta n. 2000...

                  Comment


                  • #39
                    onhan tuo alavääntö ihan kivaa mut taisimpa juuri tappaa yhden laatikon :(

                    Comment


                      #40
                      Kyllä siellä varmaan öljyä on kun minullakin oli melkei kahvikupillinen, mutta ilman virtaukseen se ei vaikuta.

                      Kannattaa lukea tuo AAT:n tehonlisäys topicci!

                      Comment


                      • #41
                        juu kyl mä luin tuon topicin! ihan hyvvii vinkkei siel..

                        Comment


                        • #42
                          onkos tollasen audin ECU missä?

                          Comment


                          • #43
                            vastaankin toisen aiheeseen---

                            Comment

                            Working...
                            X