Ei tuo lämpötila mikään tolkuton ole, mutta kyllä se vähän kohollaan on.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
hehkutuksen pituus/hehkujen vaihto sekä ajoitus 2,5 V6
Collapse
X
-
Ainakaan itsellä ei ole tiedossa mitään virityksiä. Aavistuksen tuntuu ponnettomalta alle 2000-2200rpm jonka jälkeen kyllä liikahtaa. Itsekkin tota polttoaineen lämpötilaa speksailin että tuonne tuntumaanhan se säädetään evryllä, mut eikös sitä polttoaineen lämpötilaa huijata vaan PD koneissa?
Ahdin tohon on pari kymppiä sitten vaihdettu.
Voi olla väärä paikka kysellä mutta osaatteko auttaa toisen asian suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja dr_inkMissäs mättää kun 311.2 vag-comilla loggaa sisään [01- Engine] [11-Login] ja tarjoaa koodiksi 12233 niin vag-comi miettii hetken ja ilmoittaa "too many connections" tjsp.
Pitäs egr:n toimintaa päästä modifioimaan.
Autona -05 BDH moottorinen passat
Kaapelina elekman USB-OBD2
Ja vag-com versio 311.2
Comment
-
Kyllä se pa-lämpö muuttui evryllä ainakin 1.9 jakajapumpullisissakin.
V6 koneissa ei toimi tuo loginkoodi.
Tuosta voi arvuutella koodeja:
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...light=login%2A
Comment
-
Onko Vag-comilla mahdollisuus säätää lämpötila-arvoja tuon hehkutuksen kannalta? Eli mielellään säätelis arvoja korkeammille lämpötiloille hehkutuksen aloittamiseen sillä on melko ikävä kun pahimmoilleen kauppaan ajelee autolla että ehtii lämmetä jonkin verran niin sitten lähtiessä auto ei hehkuta ollenkaan ja sahauttaa käyntiin...
Comment
-
Mites tota nyt tulkitaan kun ajoitusta tarkastellaan vagcomilla tuolta groupista 000.
Eilen katselin kaverin autosta ja siellä näytti kentässä 2 vaihtelevan 88-90.
"ihanne" näyttäisi olevan 70. Onko toi nyt aivan liian aikaisella vai aivan liian myöhäisellä?
Auto sytyttelee esp:n valoa ja ilmoittaa vikakoodina
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -
Kiitos.
Comment
Comment