Olisin sitä mieltä että multilla on mahdollista päästä pienemmällä kulutuksella kuin manuaalilla niin kaupungissa kuin maallakin, mutta mutta, samoin sillä on mahdollista "haaskata" huomattavasti runsaamminkin menovettä...
Sillä on hiton kiva ja helppo kiihdytellä reippaamminkin, ei tarvitse kuin hieman antaa saapasta niin se on siinä, ei tarvitse vatkata...
Kun multilla ajaa "ihmisiksi", se toimii koko ajan optimi alueella ja mahdollisimman taloudellisesti, mitä enemmän tuota optimia häiritsee sillä saappaalla niin sitä enemmän se näkyy tankissa. Multihan ei hukkaa energiaa mihinkään, se on aina kuskin vaatimusten mukaisesti edullisimmalla tasolla. Jos kuski vaatii menemään, mennään niin taloudellisesti kuin mahdollista tai sitten vain liikutaan taloudellisesti...
Kun arvioin omaa kulutuskäytöstä, pyrin liikkumaan reippahasti, eli kulutuslukemat eivät ole seurausta säästämisestä, jarrupalathan kertoisi taas enemmän siitä ajotavasta, eli vedetäänkö kortteliväliä täysillä ja jarrupalat sitten vaihtoon 20-40tkm välein ehkä tiuhempaankin, meikäläinen taitaa päästä 100tkm päälle, että semmosta...
Sanoisin jotta ellei autossa ole elimellistä vikaa, se on kuskin vallassa mitä auto kuluttaa yli tai alle vaikkapa tehtaan arvojen...
Sillä on hiton kiva ja helppo kiihdytellä reippaamminkin, ei tarvitse kuin hieman antaa saapasta niin se on siinä, ei tarvitse vatkata...
Kun multilla ajaa "ihmisiksi", se toimii koko ajan optimi alueella ja mahdollisimman taloudellisesti, mitä enemmän tuota optimia häiritsee sillä saappaalla niin sitä enemmän se näkyy tankissa. Multihan ei hukkaa energiaa mihinkään, se on aina kuskin vaatimusten mukaisesti edullisimmalla tasolla. Jos kuski vaatii menemään, mennään niin taloudellisesti kuin mahdollista tai sitten vain liikutaan taloudellisesti...
Kun arvioin omaa kulutuskäytöstä, pyrin liikkumaan reippahasti, eli kulutuslukemat eivät ole seurausta säästämisestä, jarrupalathan kertoisi taas enemmän siitä ajotavasta, eli vedetäänkö kortteliväliä täysillä ja jarrupalat sitten vaihtoon 20-40tkm välein ehkä tiuhempaankin, meikäläinen taitaa päästä 100tkm päälle, että semmosta...
Sanoisin jotta ellei autossa ole elimellistä vikaa, se on kuskin vallassa mitä auto kuluttaa yli tai alle vaikkapa tehtaan arvojen...
Comment