Noniin..
Juuri saanut tuhlattua rahaa vaihdelaatikon vaihtoon ja kytkin remonttiin vähän toista kiloeuroa... Ja nyt:
Otsikon mukaisella koneella varustettu A4 päätti taas rikkua..
Eli autoa kun starttaa niin kone pyörii muttei käynnisty, sit hetken päästä alkaa lupaamaan ja lopuksi käynnistyy, käy hetken hyvin ja sit vaan hyytyy käynti.. eli ihan kuin ei saisi dieseliä.. Polttoainetta on kyllä tankissa..
Onko kyseessä tämä ihanan kallis syöttöpumppu joka on tien päässä vai??
Autolla on ajettu 210tkm. Vag-comilla katsoin vikakoodeja, muuta ei tullut kuin 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference.. Tämän herjan vika löytyi irronneessa putkessa joka menee siitä välijäähdyttimelle menevältä putkelta eculle.. Sekä turbolle menevä letku oli kanssa säätimen päästä halki..
Jos tuo syöttöpumppu on rikki, niin näkyykö se vagissa ?
Juuri saanut tuhlattua rahaa vaihdelaatikon vaihtoon ja kytkin remonttiin vähän toista kiloeuroa... Ja nyt:
Otsikon mukaisella koneella varustettu A4 päätti taas rikkua..
Eli autoa kun starttaa niin kone pyörii muttei käynnisty, sit hetken päästä alkaa lupaamaan ja lopuksi käynnistyy, käy hetken hyvin ja sit vaan hyytyy käynti.. eli ihan kuin ei saisi dieseliä.. Polttoainetta on kyllä tankissa..
Onko kyseessä tämä ihanan kallis syöttöpumppu joka on tien päässä vai??
Autolla on ajettu 210tkm. Vag-comilla katsoin vikakoodeja, muuta ei tullut kuin 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference.. Tämän herjan vika löytyi irronneessa putkessa joka menee siitä välijäähdyttimelle menevältä putkelta eculle.. Sekä turbolle menevä letku oli kanssa säätimen päästä halki..
Jos tuo syöttöpumppu on rikki, niin näkyykö se vagissa ?
Comment