..mutta esim. Fin-turbo 'huoltaa' puhaltimia. Ihan kohtuu vaihtoehto uudelle, jos muuten on kunnossa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.5 V6 TDI ei vedä?
Collapse
X
-
Comment
-
Eli eikö muka saa painekelloa siivikon ohjaimeen erikseen? No, kai joltain semmoinen löytyy. Muuten pitää soveltaa. Melkoisen ellen sanoisi jopa erittäin järkevää jos ei tosiaan erikseen saa, erillinen osa kun kuitenkin on. Maf, eli varmaanki ilmamäärämittari, sellaista huoltoliike ainaki tyrkytti ja hinta oli kova, mitähän lie sitten kattonu. Käyn varmistaan huomenna tai soitan ite suoraan tuone marmoritiskille niin luulis selviävän. Todellakin tuo painekello ihmetyttää... Mikähän olis sopiva puhallin sitten tilalle, mielellään mahollisimman"heittämällä" sopiva? Hakua käytän ja koitan etsiä tietoja...
Comment
-
Vähän oletinki ettei.. No, tiukempi paikka vain soveltaa mihin takavetosissa tottunu. ;) Pitäs se kello kuitenki saaha, eihän tuossa käsittääkseni ahtopaineet pysy hollilla ilman tuota siivikon ohjausta. Siksi ilmeisesti tapahtuu hyytymistä kun ohjelma pätkii hätäohjelmaa päälle tms. Voipi olla että maffi siis ehjä sekä n75 venttiili. Tulppasin sen letkun mikä menee kellolle mutta en hoksinu oisko käyttäytyny erilailla. Aamulla tuntui että loota(tiptronic) olis oppinu tavoille ja löysi pykälät mallikkaasti eikä vaihellu turhan isoa heti pesään. Johtusko siitä että vedin siivikon tiukemmin kiinni. Auki asennossa veto alko vasta kolmen tonnin kieppeillä ja hitaasti nosti paineet, nyt siinä parin tonnin kieppeillä rupeaa hönkimään niinku pitääki, eli ylipaineita varmaan yläkiekoilla ja hyytymistä.
ed. Ideoita mistä sais tuohon ahtimeen(gar gt2025vnt) sen painekellon?Viimeksi muokannut Jakelfin; 26.9.2008, 22:31.
Comment
-
Eiköhän se ole samanlainen hapetuskatalysaattori kuin muissakin, eli kennoilla. Puhdistus tapahtuu joko kemikaalilla (esm. Brake Cleaner) tai rautakangella tukkeutunutta kennostoa avartaen.
Kemikaalipuhdistuksella ei välttämättä tarvitse irrottaa kissaa paikaltaan. Riittää kun avaa etupäästä ja antaa paineilmaa perään.
Comment
-
Nii, eihän se sillä kliinerillä tyhjenny vaan puhdistuu.
Mutta aiheuttaako tukkeutunut katti sitten sitäkin ettei massamittari näe virtausta tarpeeksi. Kun ei oikein tiedä mikä vaikutta mihinkin ja kertooko maffin luvut tavallaan suoraan sitä mitä läpi virtaa?
Onhan putsarille saakka kaikki osat paikallaan kuten pitäisi, kuten imutorvi josta ilma ohjautuu putsarille?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonenMutta aiheuttaako tukkeutunut katti sitten sitäkin ettei massamittari näe virtausta tarpeeksi. Kun ei oikein tiedä mikä vaikutta mihinkin ja kertooko maffin luvut tavallaan suoraan sitä mitä läpi virtaa?
Comment
-
-Kutosen putki on siitä hankala, että ei ole liitosta katin edessä. Ahtimelta koko klimppi irti ja ruustukissa poikki. Näkee sitten tosi mukavasti, kuinka on kennosto pikeentynyt tukkoon. Mulla oli liki puolet pinta-alasta pois pelistä. Kun katin nuohos, oli vaikutus välitön. Nyt kun kattelee vag-comilla ajettuja loggauksia, tulee koneeseen ilmaa vähintäin riittävästi. Näkyy muuten vnt.n toimintakin aika mukavasti nuista käppyröistä...
Comment
-
Niin ja samalla kun iroittaa sen putken, niin vois oikeastaan tehdä kokonaan
uuden ja tilavamman alasputken samalla vaivalla melkein. :)
Vai oliko noita katteja tuossa nyt sitten yksi vai kaksi?Viimeksi muokannut Dieselman; 21.5.2009, 20:24.
Comment
Comment