Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
No eiköhän se ole olemassa sitä varten, et jengi voi ajan kuluksi kysellä täällä.
Mene ja tiedä sitten.
Ehkä sille on syitä miksi noihin ahtimiin ei saa osia tai niitä ei saa korjata. Omalla
vastuullahan voi toki ostaa jonku käytetyn ja purkaa siitä osia tms. Mul lojuis täs
heti yksi eteisessä. ;)
No, kai artikulointi heittää sen verran etten saanu sanottua että semmosesta ahtimesta tarvisin sen kellon, jos kerran semmonen nurkissa on. Luulisin että nuita on joillakin nurkissa koska niitä ei virallisesti voi korjata ja osia myydään vain kokonaisen turbon muodossa. Kellohan on irroitettava osa ja sen voi vaihtaa eli jos semmoinen ehjällä kalvolla oleva on ja semmoisen viitsii johonkin rahaan myydä niin ostaisin pois kuleksimasta. Tuskinpa se turbo siitä särkyy jos siihen ehjäkalvoisen kellon vaihtaa...
Toki mutta varsin lähelle pääsee ihan manuaalisesti mittaamalla alkuperäisestä tärkeät mitat. Loput voi logitella ja katsoa miten ahtaa matka-ajossa ja piikittää. Jos ei mene vikatilaan ahdoista ja muuten toimii on sekin etiäpäin.
Veikkaisin, että kellot aika samat useimmissa Garreteissa, kun mekanismi sen takana vaatii suunnilleen samansuuruista voimaa. FFP-foorumille kannattaa laittaa ostoilmo, jos tämä ei pelaa. Varmasti saat kympillä tai kahdella korkeintaan kellon, niitä löytyy!
Comment