Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

olisko kellään kuvaa mihin tulee ahtopainemittarin letku laittaa ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• olisko kellään kuvaa mihin tulee ahtopainemittarin letku laittaa ?

tyhmä kysyy mut en jaksais joka letkuu katkoo ja kokeilla eli jos jollain olis kuva siitä olisin kiitollinen .

Ilmeisesti tuo AFN kyseessä?
    Mikä vuosimalli, koska ensimmäisissä (-97 ja vanhemmat?) taitaa olla map ecun sisällä.
    Uudemmissa pitää porata reikä ahtoputkeen.

Itse asentelin juuri perjantaina ja porasin putkeen reiän, kuvankin voin tänään jossain välissä ottaa.

Comment

elikkä vm on -97 mut 96 osia siinä on paljo se on otettu sillon käyttöön .

Comment

No sitten siinä lienee map ecun sisällä, meneekö ecun boksiin sisälle letku?
        Siihen sitten vaan, letku poikki, T-haara väliin ja se on siinä.

Comment

Eli N75:lletulevaan tai Eculle lähtevään letkuun pistää t-haaran.

Comment

joo menee sinne letku . elikkä sinne siis kiitosta vaan molemmille petri vois tuoda ne suuttimet mulle :D

Comment

no niin mittari olis kiinni tai siis letkut . nyt vaan valoille jostain virta :D onko ehdotuksia ja siinä on joku yölamppu johto mahtaako sille olla paikkaa ?

mitähän luokkaa noi paineet kuulus olla ?
              Viimeksi muokannut jusu31; 25.8.2008, 12:34.

Comment

Itse lykkäsin ne kaksi virtajohtoa yhteen ja ihan mikä johto vaan mihin tulee virtalukon kautta +12V, esim. joku taustavalo.
                Itsellä siinä mielessä helppo, että autossa päiväajovalot ja valokytkin sattui olemaan siinä sopivasti vieressä...

Comment

joo laitan kans yhteen . ja se yv asia kunnossa toimii nyt :D

Comment

Working...
                  X