tietääkö kukaa kuinka vaikiaa olis saada tollasee -94 tdi audii dumppia ja mitä se oikei vaatis että sellasen saa kiinni, entä voiko se edes toimia oikein? oon kuullu että jonku magneettiventtiilin se tarttis ainaki vaihtaa ennen ku alkaa pihinöitä järkeileen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
dumbbi tdi audiin?
Collapse
X
-
-
Tuosta ei kyllä ole mitään hyötyä dieselissä. Ei ainakaan ennenkuin olla ihan järkyttävillä teholukemilla, jos olen oikein ymmärtänyt. Samassa kastissa vapaavirtaussuodattimien kanssa eli turhake.
Saahan sillä äänet tietty, jos sellaisia haluaa. Huvittaapahan sivullisia. Suosittelisin rahojen sijoittamista johonkin hyödyllisempään. Tuolla rahalla saa jo melkein suutinsarjan..
Comment
-
tietääkö kukaa kuinka vaikiaa olis saada tollasee -94 tdi audii dumppia
mitä se oikei vaatis että sellasen saa kiinni
voiko se edes toimia oikein?
Comment
-
En minäkään ymmärrä miksi se siellä pitäisi olla.
Mutta jossain vaiheessa virittämistä tulee kai dieselissäkin se raja vastaan kun alkaa sakkaamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=I7jzcuqZ3I8
Comment
-
Kuulemma ämpärin kokoisten VNT-ahtimien kanssa voi tulla kyseeseen, mutta mitään järkeä ei ole ennenkuin aletaan 300hp tavoittelemaan 1.9TDI:stä... Mutta kukin tyylillään, jos on ylimääräistä rahaa. Itse sijoittaisin vaikka suuttimiin tai ahtimeen tai ohjelmaan tai kaikkiin tuonkin rahan.
Edit: tarkastappa vielä tuo kirjoitusasu, "dumb" kun tarkoittaa lontoon murteella toista tässä topicissa sivuttua aihetta. ;)
Comment
-
Kontiolle lukemista: www.holysmoke.fi, forums.tdiclub.com. Kyllähän noita on näyttäneet isot pojat rakentavan 2-turboilla ja mekaaninen+pakokaasuahdin kombinaatioilla 1.9TDI:tä kun pitää kovaa päästä... :)
Mutta Putkon tekemisistä luettaisiin kyllä mielellään lisää, kun taitaa olla pitkittäismoottorinen aihiokin ja "oikeaa" merkkiäkin vielä. Sellaista kun ei ole toista vastaan tullut.
Comment
-
Holysmokelta löytyy kyllä sieltä kaiken roinan seasta aivan asiaakin.
Jenkkifoorumilla Power Enchangements - kohdan alta löytyy myös aivan asiaakin, tosin pääasiassa poikittaismoottorisiin. Osin kuitenkin sovellettavissa pitkittäisiinkin. Tuolla kuitenkin on varmaan 90% kirjoittajista niitä, jotka eivät mitään tiedä, mutta se 4%, jotka tietävät paljon, tekevät tuosta lukemisen arvoisen.
Comment
-
-
Comment