Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Päivityshyrrä DE:hen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Päivityshyrrä DE:hen

Joo taitaa tulla ahtimen vaihto lötköön,ja paikallaan on vielä orggis k24 kiinteällä hukkiksella.
    Onkohan mitään järkeä lähteä vaihtamaan siihen esim.s2:n ahdinta erillisellä hukkaportilla,tallissa löytys pakosarja ja hukkis.
    Vai onko kellään toimivia ideoita?
    Onko muuten kiisselin ja bensamallin ahtimilla mitä eroavaisuuksia?
    Kohtuukuntoista ahdinta saa tarjoilla...

Minua kiinnostaisi kanssa noiden bensakoneiden turbojen sopivuus dieselin virikäyttöön. Kuinkahan suorilta tuommoinen bensavitosen turbo istuisi tuon dieselvitosen kupeeseen vai tarvitaanko kuinka hirveä nippu sovitteita? Saako sitä yleensä heräämään?

Laippojen teko sinällään ei ole ongelma..

Comment

Pakosarjoineen menee 10v pensaturposta suoraan kiinni. Diisselikoneissa pakopuoli on isompi kuin pensakoneissa, joten huomattavasti aikasemmassa vaiheessa alkaa ainakin ahistamaan.

Comment

Meneekö dieselin pakosarjaan suoraan? Oletan, että menee, mutta kysyn kuitenkin..

Vakio R5-bensaturbosta otetaan noin 170kW, joten pääsisiköhän dieselillä sinne 130kW tienoille?
        Jos pakopuoli on pienempi, ei pitäisi (kai?) heräämisen kanssa olla ongelmaa..

Comment

Niin jos vaikka löytyis joko kg:n tai1b:n vakio k26,siinähän on jo kohtalaisen iso pakopesä.

Comment

Olen mielestäni bongannut myynnissä jossain ja heräsi nämä ajatukset. Kyselin jo muuallakin samasta aiheesta, mutta ei tuntunut tietämystä olevan.
            Sovitus ainakin olisi siis helppoa. Olisi kai ihan hyvä korvaaja alkuperäiselle, jos ei muuta.

Comment

Joo,joutuu varmaan tekemään evo-mallin ihan itse...

Comment

Ei sovi diisselin pakosarjaan suoraan.

Comment

Ei niin,mulla onkin bensamallin pakosarja irtaallaan

Comment

Working...
                  X