Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Speed buster 2

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Speed buster 2

Terve!

Taitaa olla boxi kuollut, speed buster 2 siis. Ainakaan säädöt ei vaikuta millään lailla.

Pystyykö tuota mittaamaan millään?

Kiitos kuulemiin:)

vagcomilla iq:ta katsomalla

Comment

Olisiko Tuusulan suunnalla katsojaa?

Tosiaan kokeilin säädellä boxia niin mitään ei tapahtunut vai pitäisikö tuo nollata jollain tavalla ennen uusia säätöjä?

Rikastus puolta kun kokeilin lisäillä ei savua saa aikaiseksi sitten millään:).

1.9 tdi koneessa kiinni

Comment

Mikä turbo sulla siinä on? Jos se on vakiota isompi, voi savun muodostaminen olla vähän kovemman työn takana..

Mikä muuten on Speed Buster 2??

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja roadster Näytä viesti
          Olisiko Tuusulan suunnalla katsojaa?

Tosiaan kokeilin säädellä boxia niin mitään ei tapahtunut vai pitäisikö tuo nollata jollain tavalla ennen uusia säätöjä?

Rikastus puolta kun kokeilin lisäillä ei savua saa aikaiseksi sitten millään:).

1.9 tdi koneessa kiinni
          Mulla löytyis vag-com; piuha --> 01 autoihin asti.
          Ei tosin älyttömästi kokemusta ko. ohjelmasta, mutta
          eiköhän sieltä löydy kun etsii..
          Asustelen kellokoskella.

Comment

Mun piuhalla on päästy käsiksi autoihin vuosilta -97, -98, -00 ja -04. On ihan Elekmalta ostettu perus USB-mallin HEX+CAN, muistaakseni. 2x2-adapterilla sopii myös tuohon Cee-nelkkuun.
            Veikkaan, että sillä sun piuhalla pääsee kiinni kaikkiin, missä on OBD-II-portti.
            Itseänikin kyllä hämmästytti, kun äitimuorin A3 (-04) vastasi. Olin ihan varma, ettei sopisi.

Comment

Tässä taisi nyt käydä niin, että boxi siirtyy hyllylle ja päivitetään ohjelmisto. Elikkä taloudellisuus haussa näinä maltillisen nousun aikoina.

Comment

Working...
              X