No nyt ei riitä enään järki:
Auto 100:nen 1992 vm. 2,5 turbo diesel . Ongelma-->
Auto toimii moitteetomasti mutta kun ajat tasaista vauhtia niin "ahdin puotoaa" pelistä pois.
Jotta saat sen ajokin jälleen vetämään niin --> kytkin pohjaan ja odota että kierrokset tippuu alle 1000rpm, sitten kytkin ylös ja yllätys yllätys....taas mentiin. kaikki toimii ja vetoa on.....
Missä vika?
MAPPi (kallis) anturi vaihdettu, ahtopaineventtiili vaihdettu, vikamuistit nollattu, herjaa vaan EGR-vikaa. ( on muuten tukittu) Kun vaihdettiin jarruvalokytkin niin ei ainakaan ilmoita kojetaulussa häiriötä.
Muuten toimii normaalista MUTTA tekee yllämainittua.
Vedot siis palaa kun käytät kierrokset alhaalla.
Onko apuja?
Auto 100:nen 1992 vm. 2,5 turbo diesel . Ongelma-->
Auto toimii moitteetomasti mutta kun ajat tasaista vauhtia niin "ahdin puotoaa" pelistä pois.
Jotta saat sen ajokin jälleen vetämään niin --> kytkin pohjaan ja odota että kierrokset tippuu alle 1000rpm, sitten kytkin ylös ja yllätys yllätys....taas mentiin. kaikki toimii ja vetoa on.....
Missä vika?
MAPPi (kallis) anturi vaihdettu, ahtopaineventtiili vaihdettu, vikamuistit nollattu, herjaa vaan EGR-vikaa. ( on muuten tukittu) Kun vaihdettiin jarruvalokytkin niin ei ainakaan ilmoita kojetaulussa häiriötä.
Muuten toimii normaalista MUTTA tekee yllämainittua.
Vedot siis palaa kun käytät kierrokset alhaalla.
Onko apuja?
Comment