Otinpa tuossa loman kunniaksi Golfista imusarjan käteen jotta sen saisi putsattua.
Autolla on ajettu 350tkm, eikä ennen ole ollut osat irti. Turbon imuputki päätti murentua alapäästä sitten, joten tuossa se nyt lauantaihin asti seisoo. En kyllä kaikkia osia löytänyt, joten olisko vähän ottanu ilmaa tuolta jo aiemmin..
Turbossa on pieni päittäisvälys, ei paha vielä. Pysty välystä on hieman enemmän. Kyllä tässä kohta saa ruveta haaveileen sitä tuoreistamista.
Mutta asiaan. Imusarja ei ollut aivan yhtä paha kuin AJM:ssä oli, mutta kyllä siellä kannen ja imusarjan liitoksen tuntumillä oli reilusti paskaa. 1Z:ssa ei tuo EGR ole suoraan ilmavirran edessä, joten se ei niin helposti sotke ilmeisesti. Mutta kannessa olikin sitten yhtä paljon paskaa kanavissa kuin imusarjassa.
Merkki ilmeisesti ei niin tuoreesta koneesta enään?
Noh on sillä jo ajettukin. rassasin siten ne kanavat mitä pystyi tipan lakkabensan kanssa. Toivottavasti alkaa kone hengittämään paremmin.
Imuputkea saa kylmään ilmastoon ja normaalia.Tilasin normaalin kun sellanen tuossa on ollut. Ei ole talvella ollut ongelmia lämpeämisen kanssa, vai onko tuo huohottimeen liittyvä juttu sitten?
Ja suosiolla uusi, kun noin haperoa noi vanhat on.
Edit: Ja jottei hommat lopu niin vaihdetaanpa samalla sitten transportterin suuttimet myös. Kohta karkaa mopo ja vaihdanpa samalla turbon etc.. No ei onneksi aika piisaa kun pitää saada molemmat autot liikenteeseen :)
Autolla on ajettu 350tkm, eikä ennen ole ollut osat irti. Turbon imuputki päätti murentua alapäästä sitten, joten tuossa se nyt lauantaihin asti seisoo. En kyllä kaikkia osia löytänyt, joten olisko vähän ottanu ilmaa tuolta jo aiemmin..
Turbossa on pieni päittäisvälys, ei paha vielä. Pysty välystä on hieman enemmän. Kyllä tässä kohta saa ruveta haaveileen sitä tuoreistamista.
Mutta asiaan. Imusarja ei ollut aivan yhtä paha kuin AJM:ssä oli, mutta kyllä siellä kannen ja imusarjan liitoksen tuntumillä oli reilusti paskaa. 1Z:ssa ei tuo EGR ole suoraan ilmavirran edessä, joten se ei niin helposti sotke ilmeisesti. Mutta kannessa olikin sitten yhtä paljon paskaa kanavissa kuin imusarjassa.
Merkki ilmeisesti ei niin tuoreesta koneesta enään?
Noh on sillä jo ajettukin. rassasin siten ne kanavat mitä pystyi tipan lakkabensan kanssa. Toivottavasti alkaa kone hengittämään paremmin.
Imuputkea saa kylmään ilmastoon ja normaalia.Tilasin normaalin kun sellanen tuossa on ollut. Ei ole talvella ollut ongelmia lämpeämisen kanssa, vai onko tuo huohottimeen liittyvä juttu sitten?
Ja suosiolla uusi, kun noin haperoa noi vanhat on.
Edit: Ja jottei hommat lopu niin vaihdetaanpa samalla sitten transportterin suuttimet myös. Kohta karkaa mopo ja vaihdanpa samalla turbon etc.. No ei onneksi aika piisaa kun pitää saada molemmat autot liikenteeseen :)
Comment