Mistähän voisi johtua voimakas savutus muutaman minuutin tyhjäkäynnin jälkeen liikkeelle lähdettäessä? Kyseessä on -06 mallinen 3.0 TDI kone !
Savun hajusta päätellen kyseessä on polttoaineesta johtuva savu, kone ei kuluta öljyä! Vikamuisti on tyhjä ja muuten kone pelaa loistavasti eli tehoa on varmaankin tehtaan ilmoittamat lukemat ellei enemmänkin!
Ennen muinoin olisi ensimmäiseksi tullut mieleen että jonkin sortin rikastin jää päälle ja se menee pois päältä vasta kun koneen lämmöt on normaalissa, mutta tämä nykytekniikka vahtii kait itseään että tuollainen vika pitäisi näkyä muistissa?
Savutus oli myös aika voimakasta kun joutui ruuhkassa ajamaan hitaasti ja välillä jopa pysähtymään, vaikka jonon päähän saavuttaessa oli jo takana useamman tunnin ajo ja kone pelasi siihean asti normaalisti!
Hyviä ehdotuksia
Savun hajusta päätellen kyseessä on polttoaineesta johtuva savu, kone ei kuluta öljyä! Vikamuisti on tyhjä ja muuten kone pelaa loistavasti eli tehoa on varmaankin tehtaan ilmoittamat lukemat ellei enemmänkin!
Ennen muinoin olisi ensimmäiseksi tullut mieleen että jonkin sortin rikastin jää päälle ja se menee pois päältä vasta kun koneen lämmöt on normaalissa, mutta tämä nykytekniikka vahtii kait itseään että tuollainen vika pitäisi näkyä muistissa?
Savutus oli myös aika voimakasta kun joutui ruuhkassa ajamaan hitaasti ja välillä jopa pysähtymään, vaikka jonon päähän saavuttaessa oli jo takana useamman tunnin ajo ja kone pelasi siihean asti normaalisti!
Hyviä ehdotuksia
Comment