2013 CDUC 3.0 TDI rallattaa kuumana startatessa.Netistä lueskelin että joissain Audin moottorityypeissä vika ei ole korjaantunut ketjurempalla, vaan vika onkin ollut näissä takaiskuventtiileissä ( oil check valve). Niiden tehtävä on estää öljyn takaisin valuminen niin että kiristimen öljynpaine on paikalla heti startatessa. Venttiileissä saattaa olla sen verran kulumaa tai shittiä että päästävät kuuman öljyn virtaamaan takaisin ja kestää hetken ennen kuin öljy taas ennättää paikalle.
Joissain moottoreissa ne saattavat olla melko kätevästi imusarjan ja ns. valley panin alla josta ne on helppo vaihtaa.Mites mahtaa olla Gen 2 3.0 TDI:n kanssa?
Joissain moottoreissa ne saattavat olla melko kätevästi imusarjan ja ns. valley panin alla josta ne on helppo vaihtaa.Mites mahtaa olla Gen 2 3.0 TDI:n kanssa?
Comment