Mikä mahtaa olla syynä Adblue järjestelmässä, kun tuomionpäivän laskuri tikittää (no restart 1000km) mutta auto ei anna mitään varsinaista vikakoodia. VCDS:llä havaittu ainoastaan hieman omituisen alhainen paine/hyötysuhde järjestelmässä. Säiliö on täynnä, pumppu pyörii eikä mitään vuotoja löytynyt. Kokeeksi pakotettu DPF:n regenerointi.
Vein auton pajalle, mutta eivät osaa sanoa juuta eikä jaata. Pumpun vaihtoa väläytettiin vaihtoehtona, mutta ei voitu luvata asian tulevan tällä kuntoon.
Onko kenelläkään kokemusta tuon 1000km countdownin loppuun ajamisesta? Onko ilmoitus hävinnyt vai auto löynyt lukkoon.
Jos kenelläkään on antaa tilanteeseen jotain vinkkejä tai apua olisin erittäin kiitollinen.
Vein auton pajalle, mutta eivät osaa sanoa juuta eikä jaata. Pumpun vaihtoa väläytettiin vaihtoehtona, mutta ei voitu luvata asian tulevan tällä kuntoon.
Onko kenelläkään kokemusta tuon 1000km countdownin loppuun ajamisesta? Onko ilmoitus hävinnyt vai auto löynyt lukkoon.
Jos kenelläkään on antaa tilanteeseen jotain vinkkejä tai apua olisin erittäin kiitollinen.
Comment