Meinasin vaihtaa dieseliin ja pitäytyä ehdottomasti nelikossa. Profiilin kulkine on AAH konella, enkä ainakaan laiskempaan haluaisi vaihtaa. 2,5 V6 quattrona alle 16k? hintaluokassa tuntuu olevan vaikeasti löydettävä, ja lisäksi on se nokka juttu. Heräsikin siis ajatus josko tavoitteeseen pääsisi lastutetulla 1,9 tdi:llä. En enää jaksa ruveta noita koneita enempiä rassaamaan, joten ilman tekniikan muutoksia olisi tarkoitus selvitä.
Ilmeisesti noita 1,9 koneita on erilaisia. Mikä olisi järkevin valinta em. asiat huomioon ottaen? Kuinka lastutetut vehkeet ovat kestäneet? Vai onko ajatus tuhoontuomittu?
En löytänyt haulla vastausta, mutta jos jollakin on hakusanat paremmin hallussa, niin vihjatkaa ihmeessä.
Ilmeisesti noita 1,9 koneita on erilaisia. Mikä olisi järkevin valinta em. asiat huomioon ottaen? Kuinka lastutetut vehkeet ovat kestäneet? Vai onko ajatus tuhoontuomittu?
En löytänyt haulla vastausta, mutta jos jollakin on hakusanat paremmin hallussa, niin vihjatkaa ihmeessä.
Comment