Auto on 2012 Audi A7 3.0 bitdi
Käytin auton huollossa suuttimen vuodon takia, tämän jälkeen ajoin noin 100km kun yhtäkkiä kiihdytyksen aikana auto sammui ja meni limp modeen ja antoi samaa vikakoodia P2146/008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group B: Open Circuit
Vein auton samaan paikkaan takaisin jossa väittivät, että vaihtoivat ensin yhden viallisen suuttimen, jonka jälkeen heti toinen suutin hajosi. Vaihtoivat senkin ja loppulasku oli reilu 1000e. Tämän jälkeen auto toimi noin kuukauden kunnes alkoi tekemään täysin samaa, eli puoli konetta meni heti pimeäksi kun antoi vähän kaasua, mutta korjaantui uudelleen käynnistäessä. Tätä tapahtui kylmillä keleillä pari kertaa ja sen jälkeen auto toimi normaalisti kesän yli.
Nyt ajoin noin 300km päähän kotoa ja auto toimi normaalisti ja tänään aamuna lyö taas samat viat tiskiin ja ei lähde obd lukijalla nollaamalla pois. Eli hehkun valo ja moottorin vikatila valo palaa ja antaa saman p2146 koodin.
Auto siis toimi eilen täysin normaalisti ja tänään oli ensimmäinen kylmä päivä ja heti auto paskana. Eli onkohan tälle mitään tehtävissä vai onkohan se tultava bussilla kotiin ja hinautettava auto korjaamolle.
Edellinen paikka missä tätä huollatin väitti, että he saivat auton käymään 5 sylinterillä kun viallisen suuttimen kytki irti, mutta ennen korjaukseen vientiä kävin suuttimet yksitellen läpi ja ei se itsellä vaan toiminut. Ennen tuota suuttimen vuodon korjausta auto ei temppuillut tällä tavalla.
Käytin auton huollossa suuttimen vuodon takia, tämän jälkeen ajoin noin 100km kun yhtäkkiä kiihdytyksen aikana auto sammui ja meni limp modeen ja antoi samaa vikakoodia P2146/008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group B: Open Circuit
Vein auton samaan paikkaan takaisin jossa väittivät, että vaihtoivat ensin yhden viallisen suuttimen, jonka jälkeen heti toinen suutin hajosi. Vaihtoivat senkin ja loppulasku oli reilu 1000e. Tämän jälkeen auto toimi noin kuukauden kunnes alkoi tekemään täysin samaa, eli puoli konetta meni heti pimeäksi kun antoi vähän kaasua, mutta korjaantui uudelleen käynnistäessä. Tätä tapahtui kylmillä keleillä pari kertaa ja sen jälkeen auto toimi normaalisti kesän yli.
Nyt ajoin noin 300km päähän kotoa ja auto toimi normaalisti ja tänään aamuna lyö taas samat viat tiskiin ja ei lähde obd lukijalla nollaamalla pois. Eli hehkun valo ja moottorin vikatila valo palaa ja antaa saman p2146 koodin.
Auto siis toimi eilen täysin normaalisti ja tänään oli ensimmäinen kylmä päivä ja heti auto paskana. Eli onkohan tälle mitään tehtävissä vai onkohan se tultava bussilla kotiin ja hinautettava auto korjaamolle.
Edellinen paikka missä tätä huollatin väitti, että he saivat auton käymään 5 sylinterillä kun viallisen suuttimen kytki irti, mutta ennen korjaukseen vientiä kävin suuttimet yksitellen läpi ja ei se itsellä vaan toiminut. Ennen tuota suuttimen vuodon korjausta auto ei temppuillut tällä tavalla.
Comment