Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.9 TDI AVF isomman ahtimen jäljillä!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.9 TDI AVF isomman ahtimen jäljillä!

    Hei! Tiedän, että jostain varmasti löytyisi vastaus ku vähän ettis mutta ärsyttävä ettiä ku kattoo vanhoista jostain keskusteluista nii aihe pomppii 1.9tdi ahtimen ja kissanhiekan välillä ja eri paikoissa sanotaan eri asiaa.

    Mutta aiheeseen. Tarkoitus olisi vaihtaa ahdin Audi a4 -05 b6 quattro 1.9tdi pumppari avf. Ahdin vetelee viimisä ja tietoon pitäisi saada, että mistä ahdin joka menee sinne plug n play. Vai onko tämä jokin myytti? Tietysti pieni muutos ei pahaa tee kunhan ei koko konetta tarvi lähteä muuttamaan. Ajatuksen myös sitten käydä ohjelmoinissa uudelleen. Tällä hetkellä n. 180hp/390Nm tehdyllä ohjelmalla. Ja kiva olisi saada myös tietoon tarviiko välijäähyä yms vaihtaa? Kun lueskellut että pelkän ahtimen saa laitettua jostain ja muuta ei tarvi. Kytkimenä valeon 4p kit kiinteällä vauhtipyörällä, kun vanha kytkin petti ohjelmoinnin jälkeen vanhuuttaan. Ja siis en hae kauhee teho määrää vaan ahdin vaan tienpäässä ja uuden tarvii ja isompi aina parempi. Vinkkejä saa myös antaa että mistä ahdin vai että laitanko vaan samallaisen vakio ahtimen tilalle! Kiitos jo valmiiksi kaikille vastauksista!

    #2
    BRD/BVA koneissa on käytetty Kkk BV43 (03G145702H) joka menee lähes heittämällä paikalleen.
    Pitiköhän ahtoletkusta irroittaa pikaliitin osa pois. Lisäksi tarvitset ahtimen pakolämpöanturin reikään sopivan pultin tulpaksi. Tuon kaveriksi hyvä ohjelma, alkaa olemaan paketti kasassa.

    IC on helppo upgreidata, jos haluaa. Samoin suuttimet, taisi bosion racet riittää järkevästi 270hv. Kyllä ne vakio suuttimetkin piisaa n.210-220hv.

    Comment

    Working...
    X