En ole vielä ehtinyt tässä asiassani edes niin pitkälle, että olisin moottorin muovisuojaa irrottanut ja katsonut omilla silmillä, mutta ajelin tässä syksyllä omaani vastaavalla TDI Audilla, josta oli EGR-venttiili laipattu kiinni ja täytyy sanoa, että vaikutus alavääntöön oli todella mukava. Nyt sitten onkin alkanut askarruttamaan tuon venttiilin toiminta. Ilmeisesti se toimii alipaineella, mutta kuinka päin? avataanko venttiiliä alipaineella vai pidetäänkö se sillä kiinni? Ts. mikä vaikutus on pelkän letkun irrottamisella ja tulppaamisella, pysyykö jatkuvasti kiinni, vai lepääkö apposen auki kaiken aikaa?
Tuosta sielunelämästä voisi joku asiaan vihkiytynyt kommentoida jotain.
Tuosta sielunelämästä voisi joku asiaan vihkiytynyt kommentoida jotain.
Comment