Ilmenipä taas vika kulkineesssa...
Täyskaasu kiihdytyksessä ampuu 4. pytyn suuttimelta polttoaineen paluuletkun irti. Maltillisempi kaasuttelu ei aiheuta letkun irtoamista. Kyseessä on se pidempi letku mikä menee sitten toiselle puolelle konetta ja yhdistyy liittimellä toisiin letkuihin.
Mikähän noin kovan paineen aiheuttaa letkuun. Takaisin laitto on aika tiukkaa, joten epäilen että letku on kyllä vielä ehkä päästänsä, tietenkin pieni lyhentäminen uusisi tuota letkun päätä... Jos jollakin olisi hiukan kokemusta tuollaisesta ja vinkkiä korjauksesta.
Olisi kiva tietää syy ennenkuin katkaisen sen suuttimen liittimen letkua takaisin asetellessa.
Kulkine C7 3.0 BiTdi CGQB
Täyskaasu kiihdytyksessä ampuu 4. pytyn suuttimelta polttoaineen paluuletkun irti. Maltillisempi kaasuttelu ei aiheuta letkun irtoamista. Kyseessä on se pidempi letku mikä menee sitten toiselle puolelle konetta ja yhdistyy liittimellä toisiin letkuihin.
Mikähän noin kovan paineen aiheuttaa letkuun. Takaisin laitto on aika tiukkaa, joten epäilen että letku on kyllä vielä ehkä päästänsä, tietenkin pieni lyhentäminen uusisi tuota letkun päätä... Jos jollakin olisi hiukan kokemusta tuollaisesta ja vinkkiä korjauksesta.
Olisi kiva tietää syy ennenkuin katkaisen sen suuttimen liittimen letkua takaisin asetellessa.
Kulkine C7 3.0 BiTdi CGQB
Comment