Moro,
Käytin auton vuosihuollossa. Pyysin että katsovat hieman myös moottoria tarkemmin, kun tuntuu että polttoainetta menee puoli litraa sadalla nykyään enemmän ja moottori on aavistuksen nuhainen.
Olivat diagnosoineet, että yksi suutin on sökönä. Korjausarvo oli 2. suuttimessa noin 1.2 mg/stroke kun muissa oli -0.3 paikkeilla. Onko nämä yleensä vaihtokuntoisia, vai onko esimerkiksi diisselin sekaan laitettavista litkuista apua? Korjaamo tietenkin haluaa suuttimen samantein vaihtaa.
Kiitokset vastauksista etukäteen!
Ps. Ymmärrän ettei kellään kristallipalloa ole, mutta lähinnä vaihtoehtoja kyselen.
Käytin auton vuosihuollossa. Pyysin että katsovat hieman myös moottoria tarkemmin, kun tuntuu että polttoainetta menee puoli litraa sadalla nykyään enemmän ja moottori on aavistuksen nuhainen.
Olivat diagnosoineet, että yksi suutin on sökönä. Korjausarvo oli 2. suuttimessa noin 1.2 mg/stroke kun muissa oli -0.3 paikkeilla. Onko nämä yleensä vaihtokuntoisia, vai onko esimerkiksi diisselin sekaan laitettavista litkuista apua? Korjaamo tietenkin haluaa suuttimen samantein vaihtaa.
Kiitokset vastauksista etukäteen!
Ps. Ymmärrän ettei kellään kristallipalloa ole, mutta lähinnä vaihtoehtoja kyselen.
Comment