Morjensta kamraatit, nyt olis neuvot ja ideat taas tarpeen.
Vika seuraava: autolla ajetaan normaalisti kierrosalueella 1500-2000 niin syttyy häiriövalo ja tehot katoaa. Yksi vikadoodi on P008800 Fuel rail/ system pressure- too high-check DTC memory.
No pa-suodatin vaihdettu, polttoaineen paineanturi vaihdettu, polttoaineen säätöventtiili vaihdettu, ei auttanut. Käytetty marmoritiskillä, ei selvää vikaa :( saatu selville.
Sen verran saatu selville että: Korkeapainepumpun annosteluventiili käytetty irti ja tarkistettu mahdollisten epäpuhtauksien varalta-->ei havaittua mitään poikkeavaa. Polttoaineenpaineanturin sähköinen
tarkastus -->kunnossa. Polttoaineen paineen säätäventtiilin virrankulutuksen nousu mitattu-->OK. Suuttimien paluuvirtaukset mitattu-->OK. Seuraava teksi: ajettaessa paine tipahtuaa alle ohjearvon noin 1-2sekunnin
ajaksi ja sen jälkeen 1-2sekunniksi yli ohjearvon. Jonka jälkeen menee vikatilaan.
Onko kellään mitään ajatusta mitä seuraavaksi??
Vika seuraava: autolla ajetaan normaalisti kierrosalueella 1500-2000 niin syttyy häiriövalo ja tehot katoaa. Yksi vikadoodi on P008800 Fuel rail/ system pressure- too high-check DTC memory.
No pa-suodatin vaihdettu, polttoaineen paineanturi vaihdettu, polttoaineen säätöventtiili vaihdettu, ei auttanut. Käytetty marmoritiskillä, ei selvää vikaa :( saatu selville.
Sen verran saatu selville että: Korkeapainepumpun annosteluventiili käytetty irti ja tarkistettu mahdollisten epäpuhtauksien varalta-->ei havaittua mitään poikkeavaa. Polttoaineenpaineanturin sähköinen
tarkastus -->kunnossa. Polttoaineen paineen säätäventtiilin virrankulutuksen nousu mitattu-->OK. Suuttimien paluuvirtaukset mitattu-->OK. Seuraava teksi: ajettaessa paine tipahtuaa alle ohjearvon noin 1-2sekunnin
ajaksi ja sen jälkeen 1-2sekunniksi yli ohjearvon. Jonka jälkeen menee vikatilaan.
Onko kellään mitään ajatusta mitä seuraavaksi??
Comment