Eli 2.0tdi A4 B7 Audi.
vikakoodia antaa p2108 (Biltema testeri)
Tässä nyt kotosalla tänään ajankulukseni katsellut ja ropannut autoa, purin sen läpän autosta pois ja ihan atomeiksi koko höskän.
Kaikki rattaat olivat kunnossa ja kulumaa niissä ei ollut havaittavissa.
Läppä ei tunnu käsivoimin jumittavan mihinkään kohtaan.
Sulake on ok.
kasasin läpän, nollasin koodin ja ajelin autolla jonkun 100km ja sammuttelin ja käynnistelin aika-ajoin. Ei mitään ongelmaa.
Sitten kaupan pihaan parkkiin, jossa seisoi noin 20min ja auto käyntiin ja kappas, vikavalo ilmastyi taas tauluun → P2108.
Ihan tavallisen läpän ja egr:n putsauksen tein jo ekan kerran viimeviikolla, ilman että sitä erikoisemmin purkanut automeiksi. Ihan kauheasti ei siellä ryönää ollut.
Päivän verran toimi, mutta seuraavana aamuna, töihin lähtiessä valo taas mittaristossa paloi.
Ja siis täällä foorumilla lueskellut tästä aiheesta jonkun verran, mutta ajattelin tehdä nyt uuden aloituksen tästä, jos jollain ois uudempaa ratkaisu vinkkiä tähän ja voiko tuo vikakoodi tulla jonkun muun vian "perintönä" vai onko se vain ja ainoastaan tuon läppä systeemin ansiota?
Huomenna, iltapäivällä kaveri lukaisee auton vikakoodit oikealla vehkeellä. (Oliko se nyt se vcds)
vikakoodia antaa p2108 (Biltema testeri)
Tässä nyt kotosalla tänään ajankulukseni katsellut ja ropannut autoa, purin sen läpän autosta pois ja ihan atomeiksi koko höskän.
Kaikki rattaat olivat kunnossa ja kulumaa niissä ei ollut havaittavissa.
Läppä ei tunnu käsivoimin jumittavan mihinkään kohtaan.
Sulake on ok.
kasasin läpän, nollasin koodin ja ajelin autolla jonkun 100km ja sammuttelin ja käynnistelin aika-ajoin. Ei mitään ongelmaa.
Sitten kaupan pihaan parkkiin, jossa seisoi noin 20min ja auto käyntiin ja kappas, vikavalo ilmastyi taas tauluun → P2108.
Ihan tavallisen läpän ja egr:n putsauksen tein jo ekan kerran viimeviikolla, ilman että sitä erikoisemmin purkanut automeiksi. Ihan kauheasti ei siellä ryönää ollut.
Päivän verran toimi, mutta seuraavana aamuna, töihin lähtiessä valo taas mittaristossa paloi.
Ja siis täällä foorumilla lueskellut tästä aiheesta jonkun verran, mutta ajattelin tehdä nyt uuden aloituksen tästä, jos jollain ois uudempaa ratkaisu vinkkiä tähän ja voiko tuo vikakoodi tulla jonkun muun vian "perintönä" vai onko se vain ja ainoastaan tuon läppä systeemin ansiota?
Huomenna, iltapäivällä kaveri lukaisee auton vikakoodit oikealla vehkeellä. (Oliko se nyt se vcds)
Comment