Asennutin tuossa joku viikko sitten AFN-koneiseen autooni itse ostamani Calixin lohkolämppärin paikallisella AD-korjaamolla. Elementti paloi ensimmäisen käyttökerran jälkeen! Sain kuitenkin uuden elementin takuuseen ostopaikasta ja asensin sen muutama päivä sitten.
Uuden elementin asennuksen jälkeen ilmasin jäähdytysjärjestelmän ja ajoin lähes 200km ennen ensimmäistä käyttöä. Eilen illalla testasin lämppäriä ja se kuumeni kuten pitääkin, mutta tänä aamuna elementti ei lämmennyt kuin hetken ja kylmeni sitten.
Kuten kuvasta näkyy, lämppäri on asennettu öljynsuodattimen jalasta lohkolle menevään letkuun. Näin AD-liike sen asensi ja uuden asensin luonnollisesti samalla tavoin. Onko tämä edes oikea paikka lämppärille? Missä muilla AFN:n omistajille on letkulämmitin?
Autossa oli ostaessa paikoillaan Defan lohkolämmitin pakkastulpassa koneen toisella puolella, mutta sekin on palanut eikä Defalta saanut enää uutta vastaavaa.
Uuden elementin asennuksen jälkeen ilmasin jäähdytysjärjestelmän ja ajoin lähes 200km ennen ensimmäistä käyttöä. Eilen illalla testasin lämppäriä ja se kuumeni kuten pitääkin, mutta tänä aamuna elementti ei lämmennyt kuin hetken ja kylmeni sitten.
Kuten kuvasta näkyy, lämppäri on asennettu öljynsuodattimen jalasta lohkolle menevään letkuun. Näin AD-liike sen asensi ja uuden asensin luonnollisesti samalla tavoin. Onko tämä edes oikea paikka lämppärille? Missä muilla AFN:n omistajille on letkulämmitin?
Autossa oli ostaessa paikoillaan Defan lohkolämmitin pakkastulpassa koneen toisella puolella, mutta sekin on palanut eikä Defalta saanut enää uutta vastaavaa.
Comment