Tervehdys. Kyseinen vika autossa. Kun ajaa pitkään (5-10s) kaasu pohjassa niin syttyy hehkuvalo vilkkumaan ja auto menee vikatilaan. Uudelleen käynnistys ja ei hehkun valoa mittaristossa ja auto kulkee kevyellä kaasulla normaalisti. Autoon vaihdettu nyt ahtopaineen säädin ja paine-ero anturi. Vika ei lähtenyt. Olen tarkastanut vnt tangon toiminnan imemällä alipaineletkua. Tanko liikkuu ja pysyy ylhäällä kunnes päästä ilmat pois. Myös vcds testillä olen testannut turbon sekä tuon vnt:n toiminnan. Eli vaikuttaisi että turbon siivet eivät ole jumiutuneet. Voiko siis tuohon vcds turbo testingiin luottaa, jos ei sieltä mitään vikaa ilmoita?
Huomion arvoinen löydös oli tuosta imuilman putken sivusta lähtevä letku, joka menee venttiilikoppaan: oli aika öljyinen ja siinä letkussa(imuriletkun näköinen) oli myös joku anturiliitin, joka oli myös öljyssä. Oliko siellä joku kenno myös joka voisi liittyä tähän vikaan? Sitten olisi vielä diverse valve vielä mahdollinen syypää. Olenko oikeilla jäljillä?
Huomion arvoinen löydös oli tuosta imuilman putken sivusta lähtevä letku, joka menee venttiilikoppaan: oli aika öljyinen ja siinä letkussa(imuriletkun näköinen) oli myös joku anturiliitin, joka oli myös öljyssä. Oliko siellä joku kenno myös joka voisi liittyä tähän vikaan? Sitten olisi vielä diverse valve vielä mahdollinen syypää. Olenko oikeilla jäljillä?
Comment