Sellaista tuossa mietin että mitenkähän tuota tyhjäkäyntiä saisi hieman nostettua. Eli autona on 2.5tdi -95 A6. Ja mielestäni se käy hieman liian pienillä kierroksilla, alle 800 rpm, ja tuossa rupeaa jo hieman moottori tärisemään. Onnistuuko se mitenkään kotikonstein, kun ilmeisesti kaasupolkimelta ei ole mitään mekaanista yhteyttä mihinkään että saisi vain vaijeria kiristämällä kierroksia nostettua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TDi:n tyhjäkäynti
Collapse
X
-
JJINAvainsanat: Ei mitään
-
Itse tyhjäkäyntiä en osaa nostaa, mutta pari pulloa Forten dieselpolttoainejärjestelmän puhdistusainetta tankilliseen naftaa sai minulla aikaan sen, että tyhjäkäynnillä kone tärisee huomattavasti vähemmän. Suosittelen lämpimästi ennen suurempia eksperimenttejä.
-
Itse tyhjäkäyntiä en osaa nostaa, mutta pari pulloa Forten dieselpolttoainejärjestelmän puhdistusainetta tankilliseen naftaa sai minulla aikaan sen, että tyhjäkäynnillä kone tärisee huomattavasti vähemmän. Suosittelen lämpimästi ennen suurempia eksperimenttejä.
Comment
-
Mitä lie, 400 ml? Yksi pullo riittää kuulemma 100 l asti, mutta päätin laittaa kaksi.
Kulutus ei muutenkaan ollut ongelma, 6,3 l vei ennen maantiellä. Nyt tuskin enemmän.
Toimii myös TD- ja vaparidieselissä. Varsinkin nelos-td hakkasi melkoisesti kakkoskoppasessa.
Comment
Comment