tuosta ahtomodista yks kysymys.onko se ahtopaine anturi se joka on cuulerin luona? vai missä se on?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AAT koneen tehon lisäys.
Collapse
X
-
aatussa lähtee imusarjan päästä yks putki tuuli pellin luokse
ja imusarjaan tulevasta ahtoputkesta lähtee kans joku pienempi putki mutten muista mihin se menee, saatto olla että siihen palloon joka on ilmanputsatrin kotelossa kiinni.
täytyy rueta ehtimään kun tuli potikat kotiin.
jostain syystä tuli kumpiakin potikoita kaksin kappalein. ompahan seuraavaanki autoon valmiiksi hyllyssä sitte :)
Comment
-
-
laitoin tänään omaan aatuun nuo modit paikalleen. ahot nousee 1,3 ja syöttöjä on sopivasti.
0-100 menee nyt reilu 12sec.
vaan taisi tulla joku ongelma vaihelaatikkoon kun nyt kun vapaalta laittaa vaihteen päälle niin oikeen nykäsee autoa kuin ois kierroksia liikaa? vaikka ottas modit pois päältä.
mikähän lie ku laatikko jää täys kiihytyksissä jumiin? ei vaiha isommille vaihteille.Viimeksi muokannut smgt; 27.10.2009, 18:14.
Comment
-
Kyllä nyt hankaa C4-hankinta vastaan ja kovasti, mutta ei lannistuta kun on päätetty. Annan tarkempia speksejä myöhemmin...
kaipa tuota uskaltaa jo 95% varmuudella mainostaa.
Jarmo: eipä taida Artulla olla rullat kuin kaksivetoisille
Petri: saahan AEL:n vnt-vetoiseksikin, mutta teettää kai paljon töitä. Oikein hyviä hukkaportillisia vaihtoehtojakin on, eikä ne enää niin on/off -tyyppisiä ole kuin takavuosina. Ja softalla loput, sanoi Braun-mies.
Loota-asiasta sellainen mutu, että Evryllä käpistely vaikuttaa laatikon toimintaan jos mennään tiettyjen rajojen yli.
Comment
-
Nyt tuli sitten lisäpaineita lavetin ostoon! No, on se sieltä tulossa, pitäiskö nyt heittää prosentit kumolleen ja sanoa että viiden prosentin varmuudella... Kyllä muuten syö miestä, toinen auto viikon sisään loppumetreillä sivu suun. Mikä ei tapa, vahvistaa...
Comment
-
Sanotaanko että paskaa säkää!
Mitä kautta ruottista olet sitä q:ta hommaamassa? Vois ittekin vähä vilkuilla, saksastakin tuntuis tällä hetkellä ihan kohtuulisesti löytyvän varteen otettavia pelejä.
Täytyy ruveta rahotusta katteleen jos keväällä hommais moisen ittellekin kun tosta 100 AAT:stä todennäköisesti ei tuota voimaa saadakkaan!
ihan oma vika kun heität bensaa liekkeihin
Comment
-
Asiallinen putiikki on RFC Import, jos käyttää tuontifirmaa. Jos Pohjois-Ruotsista löytää, voi olla kannattavampaa heittää oma keikka (ainakin meikäläisen korkeuksilta, Kuopiosta suunnilleen sama matka Hki tai Haparanda).
Blocket.se on sivusto, josta voi vähän kurkistella tarjontaa. RFC:n sivuilta löytyy muitakin linkkejä.
Nythän tuo kruunun kurssi on pysynyt viime viikkoina stabiilina, mutta karkeasti vuodessa heikentynyt noin 20 pinnaa. Vaikuttaa ihan ...vetisti käytettyjen hinnoissa. Esim. V70 Volleja saa tuolla AEL/5252-motilla todella halvalla, niitä kun naapurissa riittää. Nelivetoiset vähenevät sielläkin, ainakin nämä yli kymmenvuotiaat vanhukset.
Mikäs sulla tosiaan AATusta voiman lopettaisi, samaa rautaahan se AEL:n kanssa pitkälti on? Joutuuko softan kautta lyömään liikaa euroja tiskiin?
Comment
-
Eikai se xenon tuunattu farmari ole sieltä Bodenista vaan tulossa Suomeen?
Toinen mitä kattelin oli Örebrossa, mutta se perhana meni katoamaan :)
Hinnat ei ole pahoja, mutta varsinkin nämä Audit on siellä yhtälailla ajettuja kuin täälläkin. Käyttävät varsin usein Lastbileiksi rekisteröitynä niitä, koska siitä saa veroetua. Hieman eri systeemit kuitenkin siellä, eikö tota LB:tä voi suomen pakettiautotukseen verrata.
Siellä ei tarvinne edes ottaa penkkejä pois?
Comment
-
[Huokaisee] Johan helpottaa, loppujen lopuksi listaveli tarjosi omaa ceenelkkuaan ostettavaksi ja kauppoihinhan tässä päästiin. Oma budjetti pääsi tosin keulimaan kovastikin, mutta tulipahan a) siisti, hyvin pidetty ja ikäisekseen vähän ajettu auto ja b) varusteita riittämiin, oikeastaan vain kattoluukku puuttuu.
Nyt rupesi muuten rommi maistumaan...
Comment
-
Miksei saada voimaa??Mikäs sulla tosiaan AATusta voiman lopettaisi, samaa rautaahan se AEL:n kanssa pitkälti on? Joutuuko softan kautta lyömään liikaa euroja tiskiin?
Comment
-
No niin, C4 noudettu ja ekat noin 200 km takana. Heikki järjesti kaupat kyllä viimeisen päälle, kun tuli Kuusankoskea kohti ajellessa quattro-kelitkin! On tämä taas elämää parin vuoden korpivaelluksen jälkeen :-)
Comment
-
Kävin pyörähtämässä vaihteeksi tuolla omalla C4:lla ja ei voi kun ihmetellä, miksei nämä koneet ole isommassa suosiossa. Pienellä ja sopivasti kohdistetulla säädöllä ja päivityksellä pata tuntuu automaattivaihteisen V8:n jälkeen jopa räyhäkkäältä, ainakin alakierroksilla ja kulutuslukemat on kovimmillaankin sellaisia, joihin kasin kanssa päästäkseen saa olla todella tarkkana.
Ei puutu kuin se q-järjestelmä.. *huoh*
Pakko ottaa joskus projektiksi jonkun C4q:n dieselöinti.
Comment
-
Tämä on pelkkää ideointia, siksi ei kuulune Moottorit ja voimansiirto -alle.
Kun joku tekisi saman automaattiin. Dieseltomaatin turbiini, boksi ja johtosarja vaihtoon? Onko tiedossa mitään isoja haasteita, kuten kiinnitykset?
Vireistettynä olisi potentiaalinen kulkija, väännönkesto n. 400Nm, riippuen laatikosta. Oma DCF sen kestää, mutta vajaavetojärjestelmä luopuu jo aiemmin.
Comment
-
Olin vieläpä niin fiiliksissä, että maksullinen kuvapalvelukin otti matkalla kuvan minusta ja ceenelkusta!
Juu, muistutit kyllä lähtiessäni, mutta ei jaksa edes harmittaa. Oli vaan väärä muistikuva rajoituksesta...
Comment
Comment