Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAT koneen tehon lisäys.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • juu, täytyy harkita tota ael softaa. turboa metsästän kokoajan...

    onko se tosiaan niin et ihan ael koneeseen suunniteltu softa toimii myös aat koneessa?

    siis nyt ei oo mikään kustom softa..

    Comment


    • Kyllä siitä pitää custom tehä, ei nuo softat nyt ihan ristiin rastiin mene ja samalla konetyypillä kun voi olla monenlaista ecua/softaa

      Comment


      • aaa no eipä sit mitään.. sit laitan ihan aat koneen softan ja joskus mahdollisesti sit kustomi.

        kyllä sillä varmaan ahtoja saa mukavasti ylöspäin ja syöttöjäkin...

        onko se ecu hanskalootan alla vai?
        Viimeksi muokannut tarzi90; 5.11.2008, 19:02.

        Comment


        • Etumatkustajan jalkapohjien edessä maton alla. Sektiolla hyvin tulee.

          Comment


          • mitä joutuu purkaan et saa irti?

            vai ei mitään..

            Comment


              Finanssipoliittisesti kannattavin ratkaisu on laittaa orkkismutka Fin-Turbolle huoltoon. Tekevät siitä paremmin hengittävän ja entraantuu muutenkin siinä samalla.

              Ilmeisesti sitä lattiamattoa joutuu vähän raottamaan repsikan puolelta, että saa ECUn ulos. Raottaako reunasta, vai tapahtuuko synnytys leikkauksella, on lääkäristä kiinni. Jos siis Jarmon jutuista sain oikean käsityksen.

              Comment


              • ookoo. täytyy sitä mattoa alkaa repimään maanantaina irti.. ecun vien lastutettavaks..
                mikä on tarkka kohta missä ecu on? et jos leikkaaa niin tietää kohdan.. keskellä jalkatilaa vai?

                Comment


                  Pikkasen kun viittii jalkatilasta niitä muoveja irrotella ja maton reunaa rullata niin sieltä se ECU löytyy!

                  Comment


                    Ensin availee parit muovit sieltä hantin jaloista /sivusta ja sitten repii lattiamaton etureunan näkyviin. alta paljastuu 30*30cm muovi"levy", jonka alla ecu majailee.

                    mulle tulee sellainen softa mikä tulee yleensäkkin esim t4 transporttereihin
                    Jos tuollaista lastua tarjoavat, niin kannattanee vaihtaa firmaa.
                    Vai onko sittenkin ollut puhe tehobokseista?

                    Comment


                    • ei vaan siis aat koneeseen tarkoitettu chippi joka vaihdetaan alkuperäisen paikalle.. toi oli vaan esimerkki, aat konehan löytyy myös transporterista..

                      kirjotin ton epähuomioss väärin, siis tottakai tulee ihan audi 100 tarkoitettu..

                      ihan karalalta... tuollasita lukee sivuill 115hv 135hv 290 Nm

                      Comment


                        Samaa perus rautaa mutta ei aat:tä eikä ael:lää vaan T4 mallisissa ACV, AUF ja AYC ovat 102hv ja AGX ja AHY 151hv, nuo kaikki turboilla ja vitosia!

                        Comment


                        • aaaaa ookoo.. no mut kuitenkin tuollainen aat koneeseen suunniteltu lastu.. kuvittelin et sama konetyyppi näissä.

                          Comment


                          • Holysmokelta näkyi saavan myös kustomi lastuja. Just kurkkasin, mut näky putiikki olevan kiinni.

                            Comment


                            • tällä mennään toistaseks, sit ku turbon oon uuusinut niin kustomia..

                              Comment


                                Siis eikö toi kulje nyt tarpeeksi vai onko liikaa rahaa?
                                Säästäisit sen lastun laiton verran rahaa nyt ja pistät customin uuden turbon kera.

                                Talvella kun ei noista lisähevosista niin kauheasti hyötyä ole.

                                Tällänen isällinen huomautus vain :)

                                Comment


                                • laitan ton nyt vaan, enempää asiasta puhumatta.. suhteet mukana kuviossa..

                                  kai siitä edes muutama heppa ja newtoni tulee?
                                  Viimeksi muokannut tarzi90; 6.11.2008, 15:06.

                                  Comment


                                  • Jokos on tuloksia?

                                    Comment


                                    • evrystä juurikaan ei ollut apua, väänti aavistuksen paremmin.
                                      ecua en pysty vielä ensiviikolla irrottaan, tarvitsen autoa päivittäin mut sit viikon päästä maanantaina vien lastutettavaks.

                                      ilmoittelen sitten tarkemmat tulokset!

                                      Comment


                                      • mitenköhän onnistus, ko on tuollainen 1 korisen octavia rs 1.8t ahdin. muistaakseni nämä on kolmiolaipalla .. ja audin pakosarjassa "t2" laippa.. siihenhän pystyy kait tekemään väliholkin? jos sen tekee ja sovittaa pakoputken, niin voisiko tehon nousua olla odotettavissa? tarkkaa ahtimen tyyppiä en tiedä, mut onhan koneessa kuitenkin 180heppaa, et kai se voisi auttaa?

                                        http://img337.imageshack.us/img337/8916/turboszz2.jpg

                                        samantapainen kun oikeanpuoleinen ahdin!

                                        onko kellään cad- kuvaa pakosarjan laipasta aat koneen, missä olis kaikki mitat?
                                        Viimeksi muokannut tarzi90; 24.11.2008, 17:08.

                                        Comment


                                          Bensa koneesta saa minun käsityksen mukaan enemmän potkua kuin dieselistä samalla puhaltimella.

                                          Comment


                                          • eli ei kannata edes harkita?

                                            Comment


                                            • Saattaa olla jopa pienempi mikä sulla nyt on ja siipisuhteet vähän erilaiset

                                              Comment


                                              • juuu voihan se toki olla! kone 1.8 vrt 2.5 5cyl. :D

                                                täytyy alkaa katteleen jotain turboa aihioksi..

                                                Comment


                                                  Alkuperäiseen valusarjaan pystyy tekeen kyllä adapterilaipan T2 laipalle mutta sen jälkeen turbo alkaa oleen pelottavan lähellä runko aisaa.
                                                  Parempana vaihtoehtona pidän sitä että pakopesästä hieman jyrsii tai vinguttaa reikiä pitkäksi niin pääsee helpommalla!

                                                  Pakosarjan laipasta minulla ei ole CAD-kuvia mutta laippa on sama kuin 10V turboissa ja itseltä tuollanen jo löytyykin!

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen valusarja toimii parhaiten verkonpainona.

                                                    CAD-kuva löytyy tuosta pakosarjan laipasta.

                                                    Comment


                                                    • aleksit jos viitsisit laittaa cad kuvan tuosta laipasta tarzi90@hotmail.com
                                                      täytyy nyt katella et mitä ahtimelle keksiipi

                                                      minkä kokoiset siivet on vakio ahtimessa? siis tässä kkk k16..
                                                      Viimeksi muokannut tarzi90; 26.11.2008, 18:19.

                                                      Comment


                                                      • K16 siivet taisivat omassa AAT koneisessa olla kompressori n. 42mm ja turbiini n. 50mm.

                                                        Comment


                                                        • selvä homma. mitkähän olis hyvät siipikoot sellasille 150-200 tehoille? eli n.170 heppaa..

                                                          ja mikäs se oli se pulttijako turbolaipassa?

                                                          Comment


                                                            Kannattaisko lukasta pariviestiä taakse päin niin sieltä löytyy tuo laipan pulttijakokin!

                                                            Eikä varmasti muuten ole tuon kokosia siipiä vakio k14/16, vaan luokkaa imu 37mm ja pako 41!

                                                            Laita holsetin hx25w,on halpa uutenakin ja riittää tiedustelemani mukaan noin 200 hevosvoimaan, tai he221w jossa siivet,kompura 43 ja turbiini 45mm ja riittää viellä pitemmälle, kummatkin on T2 laipallisia!

                                                            Ei se vakiosarja nyt ihan niin huono ole!

                                                            Comment


                                                            • Ei se vakiosarja nyt ihan niin huono ole!
                                                              Tuskimpa siinä juuri eroa on noihin 1.9:n sarjoihin ja niilläkin tuntuu melko pitkälle pääsevän eikä tarvii olla hitsailemassa niinkuin jotain hitsattua tuubisarjaa...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X