Alkuperäinen kirjoittaja Sleepy2
PAKOPAINEmittausta en uskaltaisi letkuilla tehdä. Kai sieltä sen verran kuumaa kamaa tulee, että metalliputkilla pitää tehdä?
Nyt kun tarkemmin ajattelee, eihän sitä pakopainetta kai tartte tarkkailla kuin penkitettäessä, jos ei aio säädellä ahtopaineita itse eli ajossa. Tästä tullaan päätelmään, että 'tavallinen' lämpöä kestävä painemittari ja sille lyhyt tuubi pannuhuoneeseen riittää.
Yhde varmaan EGR:n laippojen väliin tms., jos ei halua pakosarjaan tehdä reikää. Sitä kun ei tässä tapauksessa olla irroittamassa. Muutoinhan se olisi helpompi ratkaisu, kuin tuon EGR-yhteen teko.
EDIT: Eiku PUTKEA.. Oho..
Jäähtyykö se oikeesti niin nopeasti, et letkukin kestää?
Comment