Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAT koneen tehon lisäys.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Eipä taida olla painelaakeri, laatikossa jokin alkanut varmaankin toimimaan sulakkeena. :-)

Comment

• Itsellänikin laatikko alkoi pitämään joutokäynnillä pientä rallatusta kun vaihdoin 100:n AAT:n kiinteän vauhtipyörän ja 724 SRE-asetelman + levyn. Taitaa olla lähinnä ominaisuus, eikä ole ainakaan itselläni ääni kummentunut sen jälkeen ajetun n. 40tkm matkan aikana.

Jos se jotain muuta vinkumista pitää, niin siihen en osaa syytä sanoa äkkiseltään.

Comment

• Joo ihan järjestään tuntuvat pitävän mekkalaa nuo sre rojut. Toiset vähemmän ja toiset enemmän, mutta kuitenkin. Mulle näyttää sattuneen jopa poikkeuksellisen äänekäs yksilö.

Comment

Itse tullut siihen tulokseen että kytkinlevyn jouset on ne mitkä pitää ääntä joutokäynnillä SRE asetelman ja kovan limpun kanssa. Näin ainakin minulla. Laatikko on täysin äänetön.

Comment

• Itse en ole edes huomannu että tulisi ääntä kytkimen suunnalta sen verran kovaa ääntä moottori pitää

Comment

Moottori on aika hiljainen, jopa dieseliksi. Ei tullut mieleen noi kytkinlevyn vieterit. Äänihän tuossa ei kuulu vapaalla tai kytkinpohjassa tyhjäkäynnillä, vaan nimenomaan vaihde päällä rullatessa, vedettäessä tai rullatessa.

Comment

• Näin raksuttaa ael https://youtu.be/Z6_q9cuxzHA
                Viimeksi muokannut To87; 3.8.2015, 12:52.

Comment

Working...
                X