Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAT koneen tehon lisäys.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mulla olis voima osat kiinni mut ohjelmoitava ECU puuttuu, tosin autonkin purin jo varaosiksi tuohon q:hun.

    Milläs tapaa tuon AEL:län kuuluisi ahtaa maffin johto irroitettuna? Omassa q:ssa tällä hetkellä epäilen maffi vikaa kun johto irroitettuna meno ei kauheasti huonone ja johto kiinnitettynä ahtaa maksimissaan 0,6bar jossain 3000rpm:n paikkeilla. Savuakaan ei tule missään tilanteesa vaikka suuttimien puolesta sitä pitäisi tulla reippaan puoleisesti.

    Comment


    • Portterin ecuun ilmat ohjelmallisesti ja savutus lähes olemattomaksi. Maffit on jälkimarkkinoita varten ;) Tosin tuo jälkimmäinen lause koskee C4:sta uudempia, näissähän se kestää ja voi itsekin korjata kestämään toisen huokosen. Sitten jo miltsi lähestyy koneellakin...
      Viimeksi muokannut jamietti; 27.3.2010, 09:47. Perustelu: Korjausta

      Comment


      • Mulla kyllä pysyy paineet vedättäessä isommilla vaihteilla siinnä 1.5bar, mihin olen sen ahtomodilla yrittännyt tähdätä. Ja se k14 kiinni. Tietysti ruokaakin saa sen mitä pystyy evryllä laittamaan, ettei ala pätkimään.

        Comment


          Malttia malttia. Kansi on justiin tehtävänä, sieltä oli kuulemma irronnut ihan kivasti lisää virtausta. Projektin nopeuttamiseksi rahalahjoituksia otetaan vastaan. :)

          Comment


          • missä päin sulla on kansi sepitettävänä?

            Comment


            • mikä on kun laitettiin evry mod mutta kone ei virka mitään ? liittimestä mitattiin vastus ja potikkaa pyörittäessä vastus muuttuu.

              Comment


                Kytkentävirhe?

                Comment


                • en usko kytkentä virhettä. tämä evry on mun autosta ja minun laittama.
                  itellä tuli mieleen että voiko se olla määrän säädin rikki?
                  toimiiko auto ylipäätään jos se on sökönä?

                  Comment


                    Kansi on Nastolassa Lehtisen Akilla. Aki-76 nimimerkillä kirjoittelee intternettiin.

                    Comment


                    • Minkälaiset odotukset/tavoitteet tuolla kannen työstöllä?

                      Comment


                        Ei siihen nyt mitään ihmeempiä tavoitteita ole asetettu, otetaan se mikä on järjellisellä työllä otettavissa koneen normaalien käyttöominaisuuksien kärsimättä. Alustavasti tulokset antavat viitteitä jostain 20% luokkaa olevasta virtauksen paranemisesta, mutta kanteen tehdään vielä r-seetit jotka mahdollisesti muuttavat asiaa parempaan suuntaan. Laittelen sitten tulosta näkyviin kun valmista tulee.

                        Comment


                        • minkälainen homma on saaha ilmanmäärä mittari pois aatusta. tarkotus saaha imusarjaan paineen tunnistava järjestelmä?
                          vai onnistuuko se tässä 8bittisessä?

                          Comment


                          • mikähän se on kun ei saa evryä toimimaan ja hammer modilla kun saisi sopivasti savua niin tyhjäkäynti kierrokset humppaa 1000rpm?

                            Comment


                              Hammeria annettu vähän liikaa jos humppaa. Pikkusen säätöä ja rajan ettimistä. Paljonko kertoo IQ:ksi?

                              Comment


                              • tule rytkönen meille kahtomaan tuo iq kuhan saan toimimaan vag comin tässä uudessa koneessa. ei enää toi vanha ohjelma toimi tässä windows 7 kans.

                                mistä kautta se näky?

                                Comment


                                  Onko kukaan punninnut paljonko AAT vauhtipyörä painaa?

                                  Olisi tarjolla NM vauhtipyörä joka painaa 11kg.

                                  Comment


                                  • Vahva mutu olisi juurikin tuosta samasta 11 kilosta.

                                    Comment


                                      No nyt olisi AAT vauhtipyörä pöydällä.

                                      Luin ketjun läpi ja löytyi maininta S2 kytkinlevystä ja C4-Urssin paineasetelmasta. Tällä hetkellä setuppi antaa n. 180hv/400+Nm savua ulos ja kaksoismassa täristää kautta käyttöalueen. Mikä olisi hyvä levy & paineasetelmayhdistelmä - eli onko esim. Sachsin numeroita kellä heittää?

                                      Comment


                                        Sre 707 ja vaikka Se orkkis levy.

                                        Comment


                                          Sre 707 taitaa vaatia S2 3B tyyppisen vauhtipyörän,sre 724 pitäis olla käypänen.
                                          Viimeksi muokannut kessu74; 1.5.2014, 06:35. Perustelu: Ajat vauhtipyörä myyty

                                          Comment


                                            Eroaako nuo S2 ja 200 3B:t noilta osin?

                                            Comment


                                              200 kytkin-akselin silmälaakeri on kampiakselin päässä ja s2:ssa vauhtipyörässä.

                                              Molemmat käyttää samaa asetelmaa.

                                              Comment


                                                Siis, jos ymmärsin oikein, 200/3B:n paineasetelma ja S2/3B kytkinlevy?

                                                Comment


                                                  Nyt jos haistoin oikein, AAT-vauhtikselle ei käy 3B:n asetelma (707), vaan pitäisi käyttää tuota toista (724). Levyksi käy melkein miä tahansa 240 mm levy, joka istuu 01E-boorille. En tiedä varmaksi, onko noissa levyissä kovasti eroa. Minusta AEC:n (V8 S6) levy erosi AEL:n levystä lähinnä jousien määrässä. Vaikuttaako sitten pitoon..?

                                                  Comment


                                                    Mikä ero on AAT ja S2/3B vauhtipyörissä? Molemmissa on laakeri itsessään? Vai onko se reunalimppu S2/3B:ssä väärän korkuinen? S2/200:ssahan sitä ei ole ollenkaan vaan levy on suora kiekko, joten se ei käy.

                                                    Edit: Eli tämä ilmeisesti on S2:n vauhtipyörä? Silloin se ei käy, kun tuo reuna on suora, tarttee siis poteromallisen asetelman.
                                                    http://oi39.tinypic.com/14dndht.jpg

                                                    Tämä näyttää AAT:n pyörältä:
                                                    https://lh3.googleusercontent.com/-Y.../612950798.jpg

                                                    AAT:n paineasetelma on Etkan mukaan 050141117EX, joten webcat.zf antaa seuraavat paineasetelmat 100/AAT:lle:

                                                    paineasetelma 883082 999724 (S2, RS2, 100, A6, A8, V8), eli kessun kommentti sen jo osoitti
                                                    levy 881861 999802 (levyä onkin käytetty 88- eteenpäin V8:ssa ym. vaihtelevissa malleissa)
                                                    Viimeksi muokannut matrikkel; 2.5.2014, 10:24. Perustelu: resööstsiä

                                                    Comment


                                                      S2 on myös suora

                                                      Comment


                                                      • Vakio levy kyllä kestää jo kohtuullisesti, jos vaan asetelma on jämäkempi. Ainakaan näillä ei huomannut vielä mitään luistoja. Saati ohjelmointien jälkeen, siitä kylläkään ei ole käppyröitä.

                                                        Comment


                                                        • Omassa on juuri tuollainen Kessulta ostettu suora VP, olikohan tuo nyt audi 200 tai S2:sen vauhtis keskilaakerilla, tuolta vuosikymmeneltä kuitenkin. Ja ei siis nuita reunoja kuten AAT:n vauhtikses on. S2 3b kytkinasetelma ja levy. Hyvin toimii.

                                                          Comment


                                                          • Mulla kans 3b vp, orkkislevy 2.5tdi, sre asetelma hyvin on toiminu. Td06 ja 0.275 kärkien kanssa.

                                                            Comment


                                                              Olipas kiva vetäistä pitkä ylämäki musta savun seuratessa perässä, kytkin ei luistanut tai juristanut tippaakaan. Alkuperäinen 600tkm ajettu kaksoismassa tuli korvattua AAT:n vauhtipyörällä ja SRE paineasetelmalla.

                                                              Ongelmaakin ilmeni, painelaakeri tapailee paineasetelmaa kytkinpolkimen ollessa painamatta. Vinkuu hiljaisella äänellä, kuitenkin niin että sen kuulee. Vinku häviää kun kytkinpolkimen painaa pohjaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X