Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 1,9 Tdi turboasiaa.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 1,9 Tdi turboasiaa.

Hei.
    Mulla on Audi A6 avant 1,9 Tdi 1Z 66kw (vm.1996) ja turbo leikkasi kiinni. Olen hommaamassa käytettyä ja kysyisin, että mitä meinaa kirjain turbon numeroyhdistelmän päässä. Hajonnut turbo on Garrett T15 ja
    numerosarja 028145701T. Turbossa jota olen hankkimassa numerosarja on 028145701Q. Eli vain viimeinen kirjain on eri. Sopiiko tämä turbo suoraan vaihettavaksi autooni vai ei? onko laippaeroja/kiinnike-eroja??? Vaihtoturbo on ollut aiemmin passatissa.
    [RIGHT][/RIGHT]

Eipä taida sopia sullahan on turbo pakosarjan yläpuolella ja passatissa alapuolella.

Comment

Entä jos

Onkohan mahdollista että kyseisten turbojen osat sopivat toisiinsa, eli saisikohan niitä yhdistelemällä toimivan paketin? Ehkä teen tyhmiä kysymyksiä, mut kuitenkin...:)

Comment

Hyvä tekosyy hankkia AFN:n osat ja päivittää tehot 110hp tai ylöspäin.

Onko A6:n Ja Passatin/Golffin 1Z pakosarjoissa tosiaan noi iso ero?

Comment

joo

Mut mitenkäs sit passatin AHU koneessa. eikö se ole pitkittäin vai kuinka?
          Tilasin T15 valmistenumerolla 028145702. Joidenkin listojen mukaa, pitäis sopia ainakin audi 80 1,9Tdi koneeseen. Jos ei sovi niin pitää laittaa takas ja miettiä sit mitä tekis. Ei viittis uutta ostaa ku maksaa aika hunajaa.

Comment

Jos laittaa AFN kilkkeet, niin joutuu vähän askartelemaan kun siinä on VNT ahdin ja tuo 1Z ihan normi hukkapotillinen. VNT:n ohjauksen kanssa varmasti pientä painimista että saa toimimaan kunnolla.

Comment

Toki joutuu hieman muuttaman systeemejä.
              Muutahan ei tartte kuin pakosarjan, vnt-turbon ja afn:n boksin. Ilmeisesti tuon egr:n ohjausmokkulaa voi soveltaa tuohon vnt-säätöön.

En tiedä, kuhan olen netistä lukenut. Vähän sellasia suunnitelmia tässä on ollut itellä, mutta kattoo sitten jahka saa kaikki muut viat korjattua.

Comment

turbo löytyi.

Eli löysin t 15 valmistenumerolla 028145702. Oli ollut ennen passatissa (AHU). Passas just hyvin. mahtava homma. Koneremppakin alkaa olla jo takanapäin.

Comment

Passateissa jossa hukkaportillinen ahdin niin se on pakosarjan yläpuolella

Comment

Soitteleppa Fin-turbolle sielä osaavat korjata vanhaa pakopesää käyttäen pikkuisen isoimmille tehoille. www.fin-turbo.fi

Comment

passatin pakopesä on toisen kätinen kuin audissa. pakopesän vaihtamalla käy ja joutuu säätään hukkaportin kellon tangon pituuden kohilleen.

Comment

Working...
                      X